•  

    اگر این بیانیه را شنیده اید. . . 'فکر کنید و ثروتمند شوید' ، سپس نام ناپلئون هیل را شنیده اید. وی کسی است که مسئول ایجاد این عبارت و نوشتن یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ است که عنوان آن به همین ترتیب است.

    ناپلئون در سال 1883 در ویز کانتی ، ویرجینیا متولد شد. او مردی جوان با توانایی بالقوه باورنکردنی بود که در سن سیزده سالگی "خبرنگار کوه" محلی شد. و از همان آغاز فروتنانه خود به نوه ژانر موفقیت شخصی تبدیل شد و با فلسفه و مانترا موفقیت خود میلیون ها نفر را تحت تأثیر قرار داد. . . "آنچه ذهن یک انسان می تواند تصور کند و باور کند ، می تواند به آن دست یابد." او اولین نویسنده ای بود که در مورد ارتباط موفقیت و قوای ذهن نوشت و آن را علنی کرد. و زندگی او سنگ بنای اصلی انگیزه مدرن شده است.

    اگرچه او مجبور شد بودجه تحصیلات خود را تأمین کند ، اما به دلیل از دست دادن پدر و مادرش در سنین پایین ، او یکی از محبوب ترین نویسندگان انگیزشی و بنیانگذار یک مituteسسه آموزشی "غیرانتفاعی" شد ، با مأموریت تداوم فلسفه خود رهبری ، خود انگیزشی و موفقیت فردی.

    وی در 8 نوامبر 1970 درگذشت - یک رهبر کاملاً گمشده و نمونه ای از اعتقاد شخصی و موفقیت یک فرد. هنوز هم نفوذ او پس از او ادامه دارد.

    سال های اول
    در شهر روستایی "پوند" ، در "کشور خردمند" ، ویرجینیا در اکتبر 1883 متولد شد - نامی نبوی از آنچه دستاوردهای آینده او برای او به همراه خواهد داشت.

    قبل از اینکه حتی 13 ساله شود ، او یتیم شد ، زیرا هر دو پدر و مادرش فوت کرده بودند. در نتیجه از دست دادن او ، او شناخته شده است که یک کودک عصیانگر است. حتی در این صورت ، او خود را به عنوان "خبرنگار کوه" مشغول کار می کرد ، و مقالاتی را برای روزنامه محلی انجام می داد ، و تا زمانی که 15 ساله بود ، برای بسیاری از روزنامه های شهر کوچک مقاله می نوشت. او برای رفتن به دانشکده حقوق پس انداز می کرد.

    متأسفانه ، چون پول کافی برای تأمین هزینه ها بدست نمی آورد ، مجبور شد کلاً از حقوق خود کناره گیری کند. علاقه او به نوشتن خیلی زود او را در معرض دید بسیاری از افراد قدرتمند و تأثیرگذار آن زمان قرار داد. وی در هنگام ملاقات و مصاحبه با یکی از این افراد تأثیرگذار ، فرصتی را یافت که می توانست بیش از 20 سال از عمر خود را وقف تعقیب "تعریف دلایل عدم موفقیت مردم در دستیابی به موفقیت و سعادت مالی" کند.

    دستیابی به موفقیت - ملاقات با اندرو کارنگی
    لحظه بزرگ و پیگیری های مادام العمر وی در سال 1908 کشف شد ، زمانی که ناپلئون برای یک مجله توسط باب تیلور کار می کرد و مامور مصاحبه با یکی از با نفوذترین مردان آن زمان ، غول صنعتی ، اندرو کارنگی شد. کارنگی بزرگ میلیاردر فولاد پیتسبورگ بود - و در طول مصاحبه 20 سال ناپلئون را به چالش کشید ، که قبول کرد و زندگی او را تغییر داد.

    کارنگی اعتقاد ساده ای داشت که "روند موفقیت فرد را می توان در یک فرمول واحد خلاصه کرد که همه می توانند آن را درک کنند". وی همچنین اظهار داشت ، "چقدر شرم آور است که هر نسلی باید راه موفقیت را با آزمون و خطا پیدا کند ، در حالی که اصول موفقیت کاملاً مشخص است." چالش کارنگی این بود که اگر ناپلئون 20 سال ، بدون جبران خسارت ، متعهد به جمع آوری اصول موفقیت از بزرگترین بازرگانان و رهبران کشور - جستجوی مخرج مشترک داستانهای آنها بود. سپس او ناپلئون را به ثروتمندترین و موفق ترین مردان آن زمان معرفی می کند. او این چالش را پذیرفت و طی 20 سال آینده با بیش از 500 نفر از افراد موفق ، بسیاری از آنها میلیونر ، ملاقات و مصاحبه کرد. از جمله: جان دی راکفلر ،

    وی در نتیجه بیش از 20 سال تحقیق خود ، سردبیر و ناشر "مجله قانون طلایی هیل" خود شد ، وی دوره های مطالعاتی زیادی را توسعه داد و آثار مختلفی را منتشر کرد ، از جمله "قانون موفقیت به وسیله فلسفه دستاورد ، "و" نردبان موفقیت؛ " و یک دوره شدید مطالعه در خانه (17 جلد) ، تحت عنوان "دینامیک ذهنی". دستاورد دیگر این واقعیت بود که وی به مشاور کارنگی و همچنین مشاور بدون حقوق رئیس جمهور فرانکلین روزولت از 36 تا 1933 تبدیل شد.

    بیاندیشید و ثروتمند شوید
    کتاب حیرت انگیز او "فکر کن و ثروتمند شوی" به طور مداوم به موفقیت خارق العاده ای دست یافته و برای بسیاری ثروت خرد بسیار جستجو شده است. حتی 70 سال بعد ، هنوز در شش کتاب برتر "پرفروش ترین شومیز تجاری" باقی مانده است.

    از زمان تصور آن پس از رکود 30 ، جایی که بیش از 1 میلیون نسخه فروش کرد ، موفقیت در بین میلیون ها خواننده ای را که لمس کرده است ، متوقف نکرد. هم اکنون ، بیش از 30 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

    این کتاب فرمول و فراخوانی برای عمل هر بیننده رویایی آمریکایی "که جرات ایده پردازی دارد" و موارد دیگر را داشته است. . . "چه کسی جرات می کند آن را باور کند." فلسفه موفقیت شخصی ناپلئون - در ذهن خوانندگان خود - تجسم و درک خلاقانه قانون جذب را به حرکت درآورده است. این کتاب گلدان طلا را در انتهای رنگین کمان برای خود ناپلئون کشف کرد و هنوز هم موفقیت موفقیت کسانی را که امروز جرات خواندن آن را دارند کشف می کند.

    او گیلاس های خود را از بسیاری از کسبه ای که مأمور مصاحبه با آنها شده بود گرفت ، و اصول فلسفه موفقیت را شکست ، و سپس آن را منتشر کرد ، زیرا در جوانی به چالش کشیده شد.

    عقب نشینی - از نو شروع می شود
    ناپلئون با تمام زندگی بالا ، موفقیت و موفقیت های خشن در دهه 1940 که ناپلئون در طول سفر خود کشف کرده بود ، با او و فاجعه روبرو شد زیرا او و همسرش روزا از روابط خود خارج شدند. شکاف بزرگی شروع به تقسیم آنها کرده بود. این به طلاق نامرتبی ختم شد که روزا را دید که تقریباً تمام حق امتیازات خود را از کتاب موفق خود "فکر کن و ثروتمند شو!" کارهای زندگی او به معنای واقعی کلمه از او ربوده شد.

    وی با هدف شروع مجدد ، و به درخواست ویلیام پلامر-جیکوبز ، به کارولینای جنوبی دور شد. ویلیام رئیس کالج و همچنین ناشر بود. وی از ناپلئون خواست تا یک دوره مطالعه 17 جلدی خودسازی با عنوان "دینامیک ذهنی" ایجاد و چاپ کند. این پروژه متأسفانه با شروع WWll و سهمیه بندی کاغذ و تولید متوقف شد.

    مشارکت با فروشگاه W. Clement
    در حالی که ناپلئون در شیکاگو مشغول سخنرانی بود ، پس از دهه 30 افسردگی ، نمی دانست که کتاب "فکر کن و ثروتمند شو" چقدر روی رئیس شرکت بیمه ترکیبی آمریکا تأثیر گذاشته است ، تا زمانی که رئیس جمهور - آقای W Clement Stone سر او را شکار می کند. آقای استون در طی سالهای رکود دست و پنجه نرم می کرد و در یک لحظه به کتاب ناپلئون برخورد کرد و چنان تحت تأثیر کار قرار گرفت که نسخه های زیادی را برای کارمندان فروش خود خریداری کرد. پس از توزیع نسخه ها به همه آنها ، به زودی شروع به جمع آوری ثروت خود کرد زیرا فروشندگان به سرعت مهارت های خود را کسب کردند و در موفقیت های خود سرآمد بودند.

    به زودی این زوج دوستی برقرار کردند و تا سال 1952 ، آنها با یکدیگر مشارکت کردند و کتابها ، دوره ها و برنامه های رادیویی / تلویزیونی و غیره زیادی تولید کردند ، همچنین پیام های الهام بخشی را در مجله ای به نام "موفقیت نامحدود" منتشر کردند که پیشگام "موفقیت" بود مجله. قالب این مجله شبیه به مجله Golden Rules ناپلئونس بود.

    آنها همچنین در تألیف کتاب "موفقیت از طریق نگرش ذهنی مثبت" که در سال 1960 به عنوان "پرفروش ترین نسخه فوری" شناخته شد.

    اندیشه ها چیزهایی هستند که فلسفه هستند
    فلسفه ناپلئون ، "آنچه ذهن یک انسان می تواند تصور کند و باور کند ، می تواند به آن برسد" ، با فلسفه موفقیت شخصی خود W. Stone - "افکار چیزهایی هستند" ، و از آن ناپلئون شروع به آموزش این کرد که در کتاب راز به این موارد و قانون جذب اشاره زیادی شده و در سایت کوین یار می توانید اقدام به دانلود کتاب راز کنید.

    او درباره اعتقاد و ایمان و اهمیت "قانون طلایی" نوشت تا تفاوت بین دادن به جامعه و مبادله با جامعه را درک کند.

    میراث
    ناپلئون به دلیل چالشی که توسط میلیاردر كارنگی مطرح شد ، پیام خود را پیدا كرد و زندگی های بسیاری دیگر از جمله زندگی شخصی خود را تغییر داد (و تغییر می دهد). از طریق بسیاری از نوشته ها و سخنرانی های خود ، او در طول زندگی خود پیشرفت کرد ، نفوذ او پس از او ادامه دارد. ایمان آشکار او به مسیح و فلسفه "آنچه ذهن می تواند بدست آورد ، اگر باور کنید" به معیار "فلسفه موفقیت" و معلمان آن در سرتاسر جهان تبدیل شده است.

    فرمولهای تحقیقاتی که ناپلئون از طریق جستجوی 20 ساله خود در مورد افراد موفق ایجاد کرده است ، هنوز هم باعث می شود که میلیونها نفر مسئولیت زندگی خود را بپذیرند و موفقیت را تجسم کنند. برای رسیدن به زندگی با اهمیتی که شاید هرگز احتمال آن را باور نداشته باشند.

    کتاب های او میلیون ها نسخه فروخته است و او از جنجال های موجود در صفحات شانه خالی نکرده است. او در مورد چیزهایی مانند نژادپرستی ، برده داری ، جنگ ، ستم و فقر مطالبی نگاشته است - و فلسفه استقامت و موفقیت را بدون در نظر گرفتن موانع معرفی کرده است.

    کارنگی با اعلامیه ای که او را به صحبت وا داشت ناپلئون را به چالش کشید تا از او در جایگاه عبور کند. . . "اندرو کارنگی ، من نه تنها قصد دارم با موفقیت های زندگی تو برابری کنم ، بلکه می خواهم در پست شما را به چالش بکشم و از جایگاه شما عبور کنم." پاسخ ناپلئون با اعتراض مطلق اعلام كرد كه احتمالاً اتفاق نمی افتد. اما کارنگی او را تحت فشار قرار داد و گفت: "البته من می دانم که نمی توانی قادر باشی ، مگر اینکه ... یا تا وقتی که آن را باور کنی! اما اگر آن را باور کنی ، می کنی!" ناپلئون شاید در طول زندگی به چنین روشی از او عبور نکرده باشد ، اما این او را تکان داد و به نوعی او این کار را کرد. . . زیرا ثروت عظیم او در میان میلیونها نفری که پیام ناپلئون را گرفتند و پس از آن شروع به ایمان به خود کردند ، ذخیره شد و نتایج باورنکردنی داشت.

    آخرین کتاب ناپلئون پس از مرگ وی در 8 نوامبر 1970 منتشر شد. این کتاب خلاصه زندگی خود را در عنوان ساده خود آورده است. . . "شما می توانید معجزه های خود را انجام دهید."

    خلاصه
    از یک "کوه گزارشگر" جوان ، سرکش و فاقد خانواده - تا نوه م foundسس فیلسوف "ارتباط بین موفقیت و قدرت ذهن". به او اعتبار داده اند که در ژانر انگیزه و موفقیت بیشترین تأثیر را در کل تاریخ داشته است. برای کسی که دانشکده حقوق را رها کرده بد نیست ، زیرا دیگر نمی تواند هزینه تحصیل خود را تأمین کند.

    مانترا مادام العمر وی ، "آنچه ذهن انسان می تواند تصور کند و باور کند ، می تواند به آن دست یابد" ، و کتاب پرفروش او "فکر کن و ثروتمند شو" ، به همه جهان نشان داده است که چگونه مسئولیت موفقیت شخصی خود را به عهده بگیرند. و او به یکی از محبوب ترین نویسندگان انگیزشی آمریکا تبدیل شده است. او بیش از 30 میلیون نسخه از عناوین خود را در طول زندگی خود به فروش رسانده است و هنوز هم امروز ، این كتاب خاص جایگاه خود را در 6 صفحه برتر كیف شگفت انگیز تجارت دارد.

    او - از طریق مصاحبه های فراوان خود ، از تأثیرگذارترین مردان آن روز یاد گرفت ، و این خرد ، و این بازیکنان با کالیبر بالا را انتقال داده است. وی ادامه داد که این خرد را به بسیاری از مجلدات و نوشته ها تقسیم کرد و آنها را جاودانه کرد و به فرمولی برای موفقیت ، که هرکسی می تواند درک کند ، تبدیل کند.

    ارادت او به چالشی که ثروتمندترین فرد آنرو ، اندرو کارنگی مطرح کرد ، زندگی او را تغییر داد. سفارش کارنگی از این جوان و قول وی برای قرار دادن وی در مقابل بسیاری از قدرتمندترین مردان آن روز ، باعث شد جهان قدرت اصول ساده را درک کند ، که واقعاً "قطع مشخص" هستند. و به نوبه خود ، حتی پس از مرگ او در سال 1970 ، مطالعات ناپلئون همچنان در همان تعداد بی شماری از کسانی که بزرگترین فلسفه "فکر کردن و ثروتمند شدن" خود را به کار گرفته اند ، همان را تقلید می کند.

    منبع: سایت کوین یار


    votre commentaire
  • راوفور یکی از شاسی بلند های کوچک تویوتا است که بر روی پلت فرم محبوب کرولا طراحی و تولید شده است. اولین بار در سال ۱۹۹۴ این خودرو وارد بازار شد و تا کنون ۵ نسل از آن عرضه شده است. همراه ما با مقاله ریمپ ایسیو تویوتا راوفور باشید.

    این خودرو ۴ سیلندر دارای پیشرانه ای با حجم ۲.۵ لیتر است و از نوع تنفس طبیعی می باشد. تویوتا راوفور می تواند حداکثر توان ۱۷۶ اسب بخار تولید کند و به حداکثر گشتاور ۲۳۳ نیوتن متر برسد. جعبه دنده این SUV کوچک از نوع اتوماتیک تیپ ترونیک است و ۶ محدوده سرعتی مختلف برای حرکت فراهم می کند. ۹.۳ ثانیه طول می کشد تا سرعت راوفور از صفر به صد کیلومتر در ساعت برسد و پس از آن می توان به حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

    باک این خودروی ژاپنی ۶۰ لیتر ظرفیت دارد و مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی ۹.۱ لیتر در هر صد کیلومتر است. راوفور یک شاسی بلند خانوادگی جمع و جور است که توانسته محبوبیت زیادی در بین طرفداران خودروهای ژاپنی کسب نماید. عملکرد این خودرو فوق العاده است اما ممکن است در مناطق مختلف ایران، کارایی یکسان نداشته باشد. همچنین کارخانه های خودروسازی از طریق برنامه ریزی ایسیو، یکسری محدودیت ها برای تولیدات خود ایجاد می کنند. ریمپ ایسیو تویوتا راوفور می تواند این محدودیت ها را کاهش دهد و عملکرد آن را بهبود ببخشد.

    چرا ریمپ ایسیو تویوتا راوفور لازم است؟ 

    گاهی اوقات به نظر می رسد وقتی خودروهای خارجی در ایران مورد استفاده قرار می گیرند با افت عملکرد در بخش های مختلف مواجه می گردند. علت این امر در بیشتر موارد مربوط به برنامه ریزی ایسیو است. خودروسازان، ایسیو را بر مبنای استانداردهای خاصی برنامه ریزی می کنند و ممکن است این استانداردها با شرایط منطقه ای که خودرو در آنجا مورد استفاده قرار می گیرد، همخوانی نداشته باشد. بنابراین لازم است تا ریمپ ایسیو تویوتا راوفور انجام گردد.

    این اقدام باعث می شود که برنامه های خودرو سازگاری بیشتری با شرایط جغرافیایی و آب و هوایی منطقه داشته باشد و کارایی آن افزایش یابد. از سوی دیگر افرادی که دوست دارند با راوفور خود در پیست اتومبیلرانی مسابقه دهند باید برخی از محدودیت هایی که بر روی این خودرو ایجاد شده را بردارند مانند محدودیت سرعت. رفع محدودیت هایی که توسط ایسیو اعمال می شود نیز از طریق ریمپ تویوتا راوفور امکان پذیر است.

     

    فرایند ریمپ ایسیو تویوتا راوفور چگونه است؟

    همانطور که اشاره کردیم، ریمپ ایسیو تویوتا راوفور از طریق برنامه ریزی مجدد ایسیو انجام می شود. یعنی قرار نیست تغییری در قطعات خودرو ایجاد گردد. نرم افزارهای ویژه ای برای ریمپ ایسیو توسط شرکت های بین المللی تیونینگ خودرو طراحی و به بازار عرضه شده اند. از طریق این نرم افزارها می توان به برنامه های مختلف ایسیو دسترسی پیدا کرد و تنظیمات مورد نیاز را روی آن ها انجام داد.

    اما ریمپ ایسیو کار آسانی نیست و نیاز به تخصص و تجربه فراوان دارد. بنابراین اگر قصد ریمپ toyota راوفور خود را دارید، حتما به مراکز معتبر تیونینگ خودرو مراجعه کنید و از نیروی ماهر و باسابقه آنها کمک بگیرید، زیرا کوچکترین اشتباه می تواند موجب اختلال در عملکرد خودرو شود.

    رفع صدای ناک موتور 

    نسبت سوخت و هوایی که وارد سیلندر می شود باید عدد ثابتی باشد. اگر این نسبت به هم بخورد آنگاه احتراق به صورت کامل انجام نمی شود و زمان آن نیز به هم می خورد. مشکل صدای ناک سیلندر علت های مختلفی دارد اما برای خودروهای خارجی در ایران، علت ناک سیلندر، کیفیت پایین سوخت است. وقتی اکتان بنزین از حد استاندارد کمتر باشد، احتراق زودتر از زمان تعیین شده انجام می گردد و صدای آزاردهنده ای از موتور خودرو شنیده می شود.

    ناک موتور می تواند موجب آسیب به دیواره سیلندر و پیستون گردد. اما راه حل این مشکل ریمپ ایسیو تویوتا راوفور است. با این اقدام، برنامه ریزی ایسیو به گونه ای تغییر می کند که موتور خودرو با بنزین اکتان پایین سازگاری داشته و سوخت زودتر از زمان مشخص شده مشتعل نشود.

    رفع تاخیر پدال گاز 

    در سال های اخیر، خودروسازان دریچه گاز برقی را جایگزین دریچه گاز مکانیکی نموده اند. علت این کار کاهش آلایندگی خودرو در شروع حرکت از حالت سکون است. وقتی راننده خودرو پای خود را روی پدال گاز فشار می دهد، دریچه گاز برقی دیگر متناسب با فشار پدال باز نمی شود بلکه طبق برنامه ریزی انجام شده بر روی ایسیو عمل می کند و به همین دلیل است که خودرو شتاب اولیه مناسب را ندارد و با تاخیر شروع به حرکت می نماید. اما می توان به وسیله remap toyota راوفور این مشکل را برطرف نمود به گونه ای که استانداردهای آلایندگی رعایت شود و دریچه گاز واکنش بهتری نسبت به فشار پدال گاز داشته باشد.

     

    مزایای دیگر

    علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد، ریمپ ایسیو تویوتا راوفور می تواند مزایای دیگری نیز به همراه داشته باشد. این مزایا عبارتند از:

    – افزایش توان موتور 

    – رفع محدودیت سرعت 

    – ایجاد بک فایر 

    – افزایش حداکثر گشتاور موتور 

    – کاهش مصرف سوخت 

    – کاهش دمای موتور 

    – رفع کپ اولیه 

    چرا باید ریمپ ایسیو تویوتا راوفور را به شرکت کارپلاس بسپاریم؟ 

    شرکت کارپلاس ۹۸ نماینده معتبر در سراسر ایران دارد که همگی زیر نظر شعبه اصلی تهران فعالیت می کنند. همه نمایندگان این شرکت، دوره های تخصصی ریمپ ایسیو را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و در کار خود حرفه ای هستند. خدمات کارپلاس دارای گارانتی دو ساله است و هزینه خدمات پس از تست تیم فنی و رضایت مشتری دریافت می گردد.

      

     


    votre commentaire
  • حالا که حساب کاربری ایجاد کرده و مقداری پول در کیف پول استیم خود داریم می‌توانیم به سراغ فروشگاه استیم رفته و بازی مورد نظر خودمان را خریداری کنیم. برای این کار ابتدا از طریق نرم‌افزار (کلاینت) یا وب سایت استیم وارد حساب کاربری خود می‌شویم. حالا از نوار بالایی بر روی بخش STORE کلیک می‌کنیم. اکنون وارد صفحه فروشگاه استیم شده‌ایم. دقت کنید که جدای از نرم‌افزار داخل فروشگاه هم وارد حساب کاربری خود شده باشید. برای اطمینان از ورود کامل می‌توانید از بخش Your Store ورود به حساب خود را چک کنید. اگر مانند تصویر زیر تصویر (آواتار) اکانت شما مشخص بود شما وارد حساب کاربری خود شده‌اید.

    حالا باید به دنبال بازی مورد نظر خود باشید. برای این کار راه‌های گوناگونی هست مانند بنر‌های تخفیفات در صفحه فروشگاه یا استفاده از صفحه ناشران. اما ساده‌ترین راه استفاده از بخش جست و جوی محصول است. با وارد کردن نام بازی مورد نظر خود، استیم به صورت خودکار بازی مورد نظر شما را پیدا کرده و همراه با موارد مشابه به شما نشان می‌دهد. با کلیک کردن بر روی بازی مورد نظر وارد صفحه اختصاصی آن شود. در تصویر زیر تمام موارد بالا که شرح داده شده است را به صورت تصویری می‌بینید.

    با ورود به صفحه بازی شما می‌توانید اطلاعات کلی از بازی بدست آوردی و اگر پیش نیاز و قفل خاصی (مانند قفل منطقه‌ای) داشت را مشاهده کنید. همچنین اگر مانند تصویر زیر محصول یک باندل بود اطلاعات کلی از محتویات باندل و قیمت سود شما و قیمت نهایی را مشاهده کنید. پس از حصول اطمینان از خرید، مانند تصویر زیر بر روی دکمه Add to Cart کلیک کنید.

    خرید انواع بازی های اورجینال 

    به این ترتیب شما وارد صفحه سبد خرید می‌شود. اگر می‌خواهید محصول دیگری را به سبد اضافه کنید بر روی دکمه Continue Shopping کلیک کنید در غیر این صورت برای پرداخت و نهایی کردن خرید بر روی دکمه Purchase for myself کلیک کنید.

    اکنون در صفحه پرداخت نهایی قرار داریم. پس از اینکه از درستی محصول اضافه شده اطمینان حاصل کردید باید به سراغ نحوه پرداخت و پذیرش قوانین استیم برویم. بخش Payment method روش پرداخت را مشخص می کند. در صورتی که به اندازه قیمت محصول در کیف پول شما موجودی وجود داشته باشد به صورت پیش فرض گزینه My Steam Wallet انتخاب می‌شود در غیر اینصورت گزینه‌های دیگر پرداخت انتخاب می‌شوند. متأسفانه روش‌های دیگر پرداخت از طریق کارت‌های اعتباری مانند Paypal هستند که در ایران دسترسی مناسبی به آن‌ها نیست به همین علت بهتر است که از طریق گیفت کارت‌ها کیف پول خود را شارژ کرده و بازی را تهیه کنیم. پس از انتخاب روش پرداخت کیف پول باید تیک گزینه پذیرش قوانین معمول استیم را بزنیم. با پذیرش این قوانین حالا می‌توانید بر روی دکمه Purchase (خرید) کلیک کنید.

    پس از کلیک بر روی گزینه Purchase سفارش پردازش شده، مبلغ آن از کیف پول کسر شده و فاکتور آن صادر می‌گردد. شما می‌توانید فاکتور را پرینت بگیرید اما نیازی به این کار نیست زیرا یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال می‌گردد و شما می‌توانید آن را آرشیو کنید.

    حال به بخش Library حساب کاربری بروید. خواهید دید که بازی به حساب شما اضافه شده است. با کلیک بر روی گزینه Install محل نصب را مشخص کرده و سپس بازی را دانلود کنید و از آن لذت ببرید. البته روشی برای استفاده از دیسک‌ها و فایل‌های بازی‌هایی کرکی و دانلود آپدیت‌ها و جایگزین فایل‌های کرک شده وجود دارد که باعث می‌شود حجم نهایی دانلود کاهش یابد؛ این روش را در مقالات آینده آموزش می‌دهیم.

     


    votre commentaire
  • کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی نویسنده و سخنران معروف میباشد که کتابهای بیشماری را تالیف کرده است..و این کتاب بیشتر در مورد نحوه دستیابی به موفقیتها و ترک عادت و بطور کلی یک راهنمای کلی در همه ابعاد زندگی میباشد..

     

    در مورد دارن هاردی:

    دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده آمریکایی و سخنران، مشاور و ناشر سابق مجله موفقیت است.] هاردی نویسنده نسخه‌های پر فروش نیویورک تایمز است.در سال ۲۰۱۰ هاردی اثر مرکب را نوشت. کتابی که در مورد تأثیر تصمیم‌گیری‌های روزمره بر موفقیت است و شامل یک دوره راهنمای کاربردی برای دستیابی به اهداف می‌باشد.در سال ۲۰۱۵ وی کتاب ترن هوایی کارآفرینی را نوشت که به تشریح چالش‌های مالکیت کسب و کار برای کارآفرینان می‌پردازد.

     

    دارن هاردی کتاب‌های زیادی را نگاشته است من جمله:

    1.             اثر مرکب 

    2.             ترن هوایی کارآفرینی 

    3.             امسال تکرار نخواهد شد 

    4.             استثنا باشید! 

    5.             دیوانگان ثروت ساز 

    6.             بهترین سال زندگی تو 

    7.             ۱۰ هفته تا موفقیت بی چون و چرا 

    8.             ‌پیغامی سری برای موفق شدن 

    9.             ‌تصمیمات سرنوشت ساز 

    10.     ‌کپسول ۱۰۰ سال خردمندی 

    11.     جملات محبوب و سرشار از انرژِ استاد دارن هاردی..

    12.     آنچه توجه شما را به خود جذب می کند، زندگی شما را نیز کنترل می کند.

    13.     کنترل کردن دو چیز می تواند زندگیتان را متحول کند: نگرش و اقدامات.

    14.     اگر نمی توانید رویاها و اهداف خود را به دست بیاورید پس بهانه نیاورید زیرا مقصر اصلی خودتان هستید.

    15.     با کسانی که نمی توانید آینده خوبی داشته باشید؛ با آنها گذشته نسازید.

    16.     هدف بی نیازی نیست. هدف این است که ثروتمند شوید.

    17.     دانش شما را بی نیاز می کند، اما تنها اقدام به آن است که شما را ثروتمند می کند.

    18.     نترسید، شگفت انگیز باشید.

    19.     موفقیت زمانی اتفاق می افتد که افکار ، سخنان و اعمال شما یکی باشد.

    20.     رقیب اصلی شما دیگران نیستند. رقیبت اصلی شما خودتان هستید.

    21.     آرزو نکن آسان تر باشد؛ آرزو کن بهتر شوید.

    22.     جای زباله در زباله دان است. با افکار پوچ سر خود را به یک سطل زباله دان تبدیل نکنید.

    23.     مردم شکست خورده در مورد مشکلات صحبت می کنند. افراد ثروتمند در مورد ایده ها و اهدافشان صحبت می کنند. گفتگوی شما سرنوشت شما را انتخاب می کند.

    24.     شما نمی توانید به عقب برگردید و یک شروع جدید ایجاد کنید، اما امروز می توانید یک پایان جدید ایجاد کنید.

    25.     بخشیدن به دیگران بزرگترین هدیه است که می توانید به خود بدهید.

    26.     همه می توانند چیزی را شروع کند. اما افراد کمی می توانند به پایان برسند.

    27.     عادی بودن هیچ اشکالی ندارد ولی من ترجیح می دهم که غیر عادی و فوق العاده بودن رو نشانه بگیرم.

    28.     شما می توانید در هر جنبه ای از زندگی تان بیشتر از چیزی که از شما انتظار می رود را انجام دهید.

     

    منبع : https://voiceebook.com/


    2 commentaires
  •  

    سئو کلاه سیاه و کلاه سفید ؟! کدام را انتخاب کنم؟ کدام کلاه را سر خودم و سر وب‌ سایتم بذارم؟ اصلاً با هم چه تفاوتی دارند؟ با من تا آخر این مقاله همراه باش می‌خواهیم دقیقاً بفهمیم که با سئو کلاه سفید شروع کنیم یا سئو کلاه سیاه! 

     

    برخی از افراد این دو دسته را دو لبه متفاوت از یک شمشیر می‌دانند. اما در واقع در دنیای سئو مفهومی به عنوان درست و غلط وجود ندارد. سفید یا سیاه؛ آنچه که اهمیت دارد نتیجه کار است. در انتخاب رنگ کلاه دچار تردد شده اید؟ بهتر است از نزدیک این کلاه‌ها را مشاهده کنید. 

     

    منظور از سئو کلاه سیاه چیست؟ 

    برای درک بهتر از تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ابتدا باید این دو تکنیک را به‌خوبی بشناسید. سئو کلاه سیاه به استفاده از تکنیک‌هایی اشاره دارد که قوانین سئو و موتورهای جست و جو را زیر سوال می‌برند؛ هدف از این روش ها، زدن تکنیک‌ها و سیگنال های مصنوعی برای جلب ‌توجه موتور جست‌وجو است و اینکه بالاخره به یک طریقی به گوگل بفهمانیم که به ما توجّه بیشتری کند و نه سایر رقبای ما ! 

    غالبا سئوکارانی از این تکنیک استفاده می‌کنند که در مضیقه زمانی هستند. آنها به دنبال راهکاری هستند که بهترین نتیجه را در سریع‌ترین زمان ممکن برای آنها به همراه داشته باشد. البتّه که ریسک آن را هم به جان می‌خرند و خودشان هم می‌دانند که اگر در مسیر اجرای سئو کلاه سیاه زیاده روی کنند، وبسایت را به نابودی هدایت خواهند کرد 

     

    برخی از تکنیک‌هایی که در سئو کلاه سیاه به کار برده می‌شوند عبارت است از: 

    • استفاده افراطی از کلمات کلیدی؛ 

    • لینک سازی بیش از اندازه؛ 

    • متن‌ها و لینک‌های پنهان؛ 

    • کپی کردن مداوم محتوا از سایر وب ‌سایت‌ها. 

    در ادامه با برخی از ویژگی‌های بارز سئو کلاه سیاه آشنا می‌شوید. 

     

    خصوصیات سئو کلاه سیاه را بشناسید 

    در صورتی که سئوی پیاده شده در سایت شما یا سئویی که قصد دارید در سایت پیاده‌سازی کنید، دارای این ویژگی‌ها باشد، با سئوی کلاه سیاه روبه‌ رو هستید. 

     

    زیر پا گذاشتن قوانین موتور جست ‌وجو 

    این سئو راهنمای موتور جست‌وجو( Google Help ) را نقض می‌کند، در بسیاری از موارد تکنیک‌هایی که در این حوزه به کار برده می‌شود از جمله تکنیک‌هایی است که در راهنمای موتور جست‌وجو ممنوع شده اند. 

     

    بر پایه گمراهی در ربات‌های گوگل 

    سئو کلا سیاه، به دنبال دستکاری الگوریتم‌ها و ایجاد گمراهی در ربات‌هاگوگل است. هدف افزایشِ رتبه سایت است. به همین دلیل از تمام الگوریتم‌ها و تکنیک‌ها به شیوه‌ای استفاده می‌شود که رتبه‌ای بهتر در زمان سریع‌تر به دست بیاید. 

     

    روی میانبرها متمرکز می‌شود 

    سئوکار در این حالت به‌ دنبال یافتن نقطه ضعف‌های الگورتیم‌ هاست. با وجود این‌که این اقدامات می‌تواند نتایج جالب توجهی را به همراه داشته باشد، اما دوام چندانی ندارد. چرا که گوگل مدام در حال بهینه سازی الگوریتم‌های خود است. بنابراین اگر سئو کلاه سیاه با تجربه و شیوه خودش پیاده سازی نشود، قطعاً آسب های جبران ناپذیری به سایت وارد خواهد کرد. چرا که در هر بار که هسته گوگل به روز می‌شود، نقاط ضعف گوگل شناسایی شده و بهبود می‌یابد. دقیقاً از همین روز باید فاتحه سایت خود را بخواهید. 

     

    منظور از سئو کلاه سفید چیست؟ 

    در این شیوه سئوکار به دنبال استفاده از تکینک‌ها و روش‌هایی است که تجربه کاربر از بازدید سایت را بهبود می‌بخشد. در این حالت هدف سئوکار جلب رضایت کاربر است. بنابراین رضایت موتور جست ‌وجو چندان اهمیتی برای سئوکار ندارد چرا که خود گوگل بارها و بارها اشاره کرده است که اگر شما برای کاربر خودتان سئو کنید، انگار که برای من هم سئو کرده اید؟! 

    سئو کلاه سفید، به عنوان راهی اخلاقی برای افزایش رتبه سایت شناخته می‌شود و معمولاً با کمک اصول سئو داخلی سایت و همچنین یادگرفتن اصول سئو در تولید محتوا می‌توانید نتایج فوق العاده ای بگیرید. 

    برخی از تکنیک‌هایی که در این شیوه به کار برده می‌شوند عبارت‌ است از: 

     

    • استفاده از کلمه کلیدی هدفمند؛ 

    • توجّه به نیّت جست و جوی کاربران؛ 

    • انجام تحقیقات گسترده بر روی سایر رقبا و نقاط ضعف؛ 

    • بازنویسی تگ های متا و جذّابتر کردن متن متا؛ 

    • گرفتن بک لینک طبیعی به دلیل داشتن محتوا غنی؛ 

    • تولید محتوای کاربر پسند و مشکل گشا 

    • توجّه به بهبود سئو فنّی و سئو داخلی سایت 

    • تمرکز بر لینک‌ سازی داخلی و بهبود ساختار آن 

     

    سئوکارانی که این روش‌های سئو را برای ارتقا رتبه سایت انتخاب می‌کنند، درواقع سرمایه ‌گذاری دراز مدتی را در سایت انجام می‌دهند. چرا که نتایج حاصل از این شیوه مدت‌ها بر جای می‌ماند و معمولاً دوستانی که به دنبال یکشبه ره صدساله رفتن را در سر ندارند، از روش سئو کلاه سفید استفاده می کنند. 

     

    سئو کلاه سفید شامل چه مواردی می شود؟ 

    1- استفاده صحیح از تگ ها و متا تگ ها 

    در کدنویسی سایت باید تگ h1, h2, h3 , h4 , h5 و تگ h6 را به طور مناسبی با استفاده از کلمات کلیدی هر صفحه و همچنین عناوین مهم موجود در هر صفحه تکمیل کنید. البته اگر کدنویس هم نباشید و سایت شما با استفاده از وردپرس ساخته شده باشد، خود وردپرس این کار را برای شما انجام می‌دهد. غیر از تگ هایی که ذکر شد، متا تگ توضیحات (Meta description tag) و تگ Alt که مربوط به توضیحات تصاویر است نیز وجود دارند که باید به طور صحیح و استاندارد تکمیل شوند. از تگ عنوان (Title tag) هم غافل نشوید که سایت شما را به موتورهای جستجو معرفی می‌کند. 

     

    سعی کنید تا جایی که ممکن است متا تگ توضیحات را طوری بنویسید که علاوه بر توصیف محتوای آن صفحه، کاربر را ترغیب کند که وارد آن صفحه بشود چرا که اگر آن صفحه از سایت شما در سرچ موتورهای جستجو جایگاهی کسب کند، در ادامه عنوان صفحه (که همان تگ Title است) ، متن موجود در متا تگ توضیحات هم نمایش داده می‌شود. 

     

    2- تولید محتوای باکیفیت و استاندارد 

    شاید بتوان گفت مهم ترین مورد در سئو کلاه سفید، محتوای با کیفیت است. نکات بسیار زیادی در مورد یک محتوای استاندارد وجود دارد. در گذشته گفته می‌شد که مطالب هر صفحه باید کوتاه باشد تا خواننده از مطالعه آن خسته نشود اما در این سال ها به نظر میرسد صفحاتی که دارای متنی حاوی بیش از 1000 کلمه هستند، راحت در موتورهای جستجو جایگاه به دست می‌آورند. البته همه نکاتی که ما در سئو کلاه سفید بیان می‌کنیم با این پیش فرض است که شما قبل از هر چیز به مفید بودن محتوا برای کاربرانتان توجه می‌کنید، چرا که اگر همه این نکات بیان شده را رعایت کنید اما کاربران، شما را نپسندند موتورهای جستجو نیز شما را نخواهند پسندید. 

     

    بعد از تعدادی پاراگراف از یک تصویر زیبا ، جذاب و با کیفیت استفاده کنید تا چشم کاربران از مشاهده حجم زیاد و یکنواخت متن ها خسته نشود و مدت بیشتری را به مطالعه سایت شما بپردازند. این مسئله کمک می کند تا شاخصی با عنوان Time on site که به طور مستقیم در سئو سایت شما موثر است، بهبود یابد. ضمنا در همین راستا توجه داشته باشید که تعداد خطوط هر پاراگراف را نیز بیش از حد افزایش ندهید و بعد از هر چند خط از مطلبتان، یک تیتر جدید استفاده کنید. چگالی و تراکم کلمه کلیدی در متن نیز مهم است که در این مورد نیز اگر سایت وردپرسی داشته باشید می توانید از پلاگین یوست کمک بگیرید.  

     

    سعی کنید در هر صفحه ای که می‌توانید، از ویدئو استفاده کنید چرا که از دو جهت به سئو شما کمک می‌کند. جهت اول اینکه مشاهده ویدئو توسط کاربران باعث می‌شود Time on site افزایش پیدا کند و جهت دوم اینکه گفته می‌شود جدا از اینکه ویدئو دیده می‌شود یا خیر، همین که یک ویدئو در سایت خود قرار داده اید، از نظر موتورهای جستجو ارزشمند است و نشان می‌دهد که شما برای غنی سازی مطالب سایت خود تلاش کرده‌اید. از آن جهت که تولید ویدئو معمولا کار بسیار پرهزینه ای است، پیشنهادی برای صرفه جویی در این هزینه ها برای شما داریم. ارزان ترین راه برای داشتن چند ویدئو در سایت این است که اقدام به دانلود ویدئوهای مرتبط از سایت یوتیوب کنید و بر روی آنها زیرنویس و آدرس سایت خود را ثبت و منتشر کنید. توجه کنید که ویدئو ها را به صورت پخش آنلاین و غیر قابل دانلود در سایتتان قرار دهید، چرا که اگر آن را صرفا در قالب فایل قابل دانلود منتشر کنید، کاربر بعد از دانلود آن از سایت شما خارج می‌شود و کمک آنچنانی به سئو سایت شما نخواهد کرد. 

     

    از قرار دادن فایل های قابل دانلود در مطالب هم غافل نشوید. در این مورد هم روشی به شما توصیه می‌کنیم که هم زمان کمی از شما می‌گیرد و هم کارایی نسبتا خوبی دارد. توصیه می‌شود همان مطلبی که در قالب یک مقاله نگاشته اید را در دو فایل Word و PDF ذخیره کنید بعد آنها را با نام عنوان همان مطلب به علاوه عبارت Docx و PDF برای دانلود قرار دهید. در بسیاری از سرچ ها، کاربران به دنبال فایل های ورد و پی دی اف می‌گردند و از آن جهت که ما این فایل ها را برای دانلود قرار داده ایم، شانس خوبی برای بازدید از سایت ما در این سرچ ها وجود دارد. 

     

    در صفحات سایت خود از لینک دهی داخلی و خارجی استفاده کنید. لینک دهی داخلی به این معنی است که شما از یک صفحه از سایت به صفحه دیگری از سایت خودتان لینک دهید و از خواننده دعوت کنید آن صفحه را نیز مطالعه کند. این نوع لینک دهی باعث می‌شود هر کاربر، تعداد صفحات بیشتری از سایت شما را مشاهده کند که این اتفاق به طور مستقیم در محبوبیت شما در بین موتورهای جستجو تاثیر دارد. لینک دهی خارجی همانطور که از اسم آن مشخص است، به این معنی است که از سایت خود به سایت دیگری لینک دهید که این کار باعث می‌شود ربات های خزنده مربوط به موتورهای جستجو، راحت تر بتوانند موضوع و محتوای صفحات سایت شما را بشناسند و اعتبار آن اعتماد کنند. سایت وب سئو که در قسمت قبل معرفی شد، در بررسی لینک‌های داخلی (internal link) و لینک‌های خارجی (external link) نیز به شما کمک خواهد کرد و لینک های معیوب (Broken link) را معرفی می‌نماید تا اصلاح کنید. 

     


    4 commentaires


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique