• ایده های طراحی خلاقانه برای هتل پنج ستاره

    ایده های طراحی خلاقانه برای هتل پنج ستاره

    ایده های طراحی خلاقانه برای هتل پنج ستاره

    ایده های طراحی خلاقانه برای هتل پنج ستاره

    ایده های طراحی هتل پنج ستاره :

    یکی از جاذبه های گردشگری سئول، هتل بین المللی این شهر است که الهام گرفته شده از سه عنصر سایه ، شاخه و تنه درخت است.این هتل در بین بوتیک های مد و کافه ها و ساختمان های کم ارتفاع در امتداد خیابان های طولانی پر درختی قرار داده شده است..

    لطفا برای دانلود رساله کامل هتل + ضوابط طراحی هتل و نقشه های اتوکد رایگان ، به لینک زیر مراجعه بفرمایید …

     

    معمار. Dormy Inn Premium سئول Garosugil هتل در راه Garosugil است که به عنوان خیابان مد مشهور است. Garosugil یک منطقه جاذبه ی نمایشی سئول گانگنام است که برای بوتیک های مد و کافه ها در ساختمان های کم ارتفاع در امتداد خیابان های طولانی درختی قرار دارد.طرف جنوب آن در یک بلوک کسب و کار در ناحیه Gangnam در یک بلوار 50 متر گسترده روبرو است و شمال آن از منطقه تجاری در ساختمان های کم ارتفاع با دیدگاه باز به رودخانه هان است.در آغاز، برنامه ریزی شده به عنوان یک مرکز زندگی محله با 15 داستان متمرکز به مرکز درمانگاه، آن را در حال ساخت برای زیر زمین است. پس از تغییر طراحی به هتل تایید شد، معماران Planearth در طراحی معماری مشغول به کار شدند و در اوایل سال 2015 ساخت و ساز را تکمیل کردند.با ماهیت منطقه تجاری، یک معماری معمولی با راهرو مرکزی در استفاده کامل از پوشش های زیادی با توجه به خط ساختمان، نمیتواند جز منحصر به فرد برای خیابان پشتی باشد و در اغلب موارد، قطع بین خیابان جلو و عقب به این ترتیب اجتناب ناپذیر است .
    هنگام تغییر استفاده از آن به هتل، اولین چیزی که ما پیشنهاد کرد این بود که مجددا یک گذرگاه عابر پیاده را از فضای ذخیره شده از سمت چپ ساختمان بسازیم. با نصب یک گذرگاه عابرین پیاده رو در خیابان های خیابانی و خیابان های خرید عقب، به منظور ایجاد یک کوچه به طور طبیعی بین ساختمان هایی که مردم آن را اغلب منتقل می کنند نه یک مفهوم گذر به راحتی از یک نقطه به نقطه دیگر، ایجاد می کند، این امر نه تنها در هتل امکان پذیر است اما همچنین برای گذرهای عادی به منظور دستیابی مستقیم به خیابان پیاده روی عقب بدون ایجاد یک مسیر طولانی از طریق بلوار، و با قرار دادن محل هتل در فضای تهویه و پنجره ای از طبقه زیرزمینی و خروج از مغازه عقب در عابر پیاده طرف پیمایشی امکان اتصال رستوران های هتل، سونا هتل و خروج از مغازه های عقب را فراهم می کند.علاوه بر این، برای طراحی نما، سه پوسته از صفات طولانی درختان، سایه ساخته شده از درختان و شاخه های آنها، برای نشان دادن صف های طولانی درختان در کنار Garosugil که در آن هتل واقع شده است، همپوشانی دارند.تفاوت سطوح پیش بینی شده توسط مواد سنگی همپوشانی با تن سیاه که نشان دهنده درختان و شاخه ها در یک تن سفید است، بی نظیر در برابر پس زمینه دیوار پرده در یک آبی تیره که یک استعاره سایه است، ایجاد سایه عمیق و از طرز تفکر بصری احساس می کند.
    مواد سنگی به رنگ سیاه با استفاده از ماژول های مختلف با عرض پنجره های 700mm، حداقل مورد نیاز برای تخلیه، به 650mm، 700mm، 800mm و 900mm طراحی شده است. نما طراحی شده به گونه ای ممکن است یک نشانه جذاب باشد و در عین حال به عنوان نمادی از Garosugil برای هر کسی از جمله مسافران پیدا می شود که راه خود را پیدا می کنند و ساکنان اغلب از طریق این منطقه عبور می کنند.
    Dormy Inn Premium سئول Garosugil هتل، اولین شعبه کره ای از زنجیره کسب و کار ژاپنی، دارای 215 اتاق مهمان و امکانات کمکی مانند مرکز خدمات سونا که ویژگی خاص Dormy Inn Hotel است، رستوران عمدتا برای صبحانه و غذا ژاپنی به سبک اصلی و یک سالن آسمان در طبقه بالا.این هتل یک ساختمان با 6 طبقه در زیر و 17 طبقه از سطح زمین است و مساحت کل آن 9 949.48 متر مربع است.طراحی داخلی هتل توسط شرکت ILYA در ژاپن مطابق با استاندارد هتل Dormy Inn اتهام زده شد.


    votre commentaire
  • دانلود آموزش کامل Adobe Illustrator با دوبله فارسی

    در این سری از آموزش های گرافیک دوبعدی با آموزش illustrator cc ، خدمت شما هستیم. و میخواهیم در طول نزدیک 7 ساعت آموزش با دوبله فارسی ، تمام قدرت و انعطاف پذیری این نرم افزار را به شما نشان دهیم و به صورت گام به گام ، از نصب نرم افزار شروع کرده و یک پروژه عملی و کاملا هنری را exporting final artwork را خروجی بگیریم.

    مدرس این دوره آقای Justin Seeley از سایت لیندا است و نحوه کار کردن با لایه ها work with layers ، و آرت بورد artboards را به روش های غیر تخریبی را در ادوبی ایلاستریتر Illustrator’s nondestructive workflow را به ما نشان خواهد داد.

    سپس این دوره آموزش ویدئویی را با ترسیم و تبدیل drawing . transforming اشکال اولیه ادامه خواهیم داد و نحوه ساخت fills و استروک strokes ، اضافه کردن رنگ، کار با افکت های همزمان live effects و اتصال typography به طراحی های شما در سایر نرم افزارها را نشان خواهد داد.

    در پایان این دوره تمرینی، نحوه خروجی گرفتن پروژه به صورت پرینت print – export artwork و اشتراک گذاری فایل ها را توضیح خواهد داد.

     در پایان این دوره آموزشی ، هرآنچه را که برای طراحی گرافیکی design ، ترسیم draw با ادوبی ایلاستریتر را نیاز دارید را یاد گرفته اید …
     

    چکیده آموزش فارسی ادوبی ایلاستریتر Adobe Illustrator

    • آموزش لایه بندی و کار با لایه های ایلاستریتر
    • ترسیم اشکال دوبعدی اولیه Drawing shapes
    • آموزش ترنسفورم کردن آبجکت ها : Scaling . rotating objects
    • رنگ زدن اشکال و استروک کردن آنها illustrator strokes to fills
    • ساخت مسیر های پیچیده compound paths و شیپ ها shapes
    • نحوه کار کردن با spot colors و کانال های رنگی color swatches
    • آموزش کامل ساخت آرت ورک artboards ، ساخت، تغییر اندازه و …
    • آموزش ابزار براش ادوبی ایلاستریتر brush tools
    • آموزش ابزار های پایه ای ایلاستریتر مانند: Pen tool
    • آموزش نوشتن متون
    • وارد کردن و جانمایی تصاویر embedding images
    • خروجی گرفتن exporting فایل به پرینتر یا ساخت artwork

    votre commentaire
  • با استفاده از ۸ روش زیر می‌توانید از همین امروز به افزایش ترافیک سایت و ایجاد ترافیک پایدار برای سایتتان بپردازید:

    ۱. موتورهای جستجو

    اولین قدم بزرگ برای بالا بردن بازدید سایت  این است که سایت خود را به تمام موتورهای جستوجو معرفی کنید و آن را طوری بهینه کنید که وقتی کسی کلمات کلیدی سایتتان را جستجو کرد جزو اولین نتایج جستجوی سایت‌هایی مثل گوگل باشید. همچنین سایت خود در تمام دایرکتوری‌ها و مرجع‌های آنلاین ثبت کنید. دایرکتوی‌ها یا فهرست‌ها سایت‌هایی هستند که سایت‌های دیگر را معرفی می‌کنند. برای یافتن سایت‌های دایرکتوری در گوگل عبارت «فهرست سایتهای فارسی» را جستجو کنید.

    موتورهای جستوجوی معروف و مهم گوگل، یاهو و بینگ هستند ولی مطمئن شوید که سایتتان در موتورهای جستجوی غیر‌معروف دیگر هم ثبت شود چون تعداد سایت‌هایی که شما را در فهرست خود داشته باشند در رنکینگ موتورهای جستوجوی یاهو و گوگل تاثیر‌گذار است.

     

    ۲. استفاده از فروم‌ها یا انجمن‌ها

    نوشتن مقالات در انجمن‌ها و جواب دادن به پست‌هایی که با کارتان مرتبط است روش بسیار خوبی برای مطرح کردن خودتان است. به‌سادگی با پاسخ دادن به سوالاتی که در فروم ها مطرح می‌شوند می‌توانید به‌راحتی بین علاقه‌مندان به‌عنوان یک متخصص در کسب‌و‌کارتان مطرح شوید. همچنین به سوالات رایج و نیاز‌های اصلی علاقه‌مندان پی خواهید برد. همچنین بررسی کنید که قوانین فروم به ‌شما اجازه بدهد که لینکی از خود را به‌عنوان امضا یا زیر‌نویس قرار دهید. اگر چنین است حتما از این فرصت استفاده کنید تا مردم با خواندن جواب‌‌ها و مطالب شما علاقه‌مند به بازدید از سایت شما شوند. این موضوع باعث افزایش ترافیک سایت شما می‌شود.

     

    ۳. از امضا‌ ایمیل استفاده کنید

    یک امضای ساده با یک توضیح یک‌خطی در مورد مزایای اصلی خدمات خود تهیه کنید. این امضا را می‌توانید زیر هر ایمیلی که می‌فرستید قرار دهید. حتی می‌توانید ایمیل‌هایی با مطالب مرتبط تهیه کنید و با امضای خودتان پخش کنید. دقت کنید که این ایمیل‌ها وقتی دست‌به‌دست فوروارد شوند تعداد خیلی بیشتری از علاقه‌مندان تبلیغات‌تان را خواهند دید. دقت کنید که احتمالا دوستان کسانی که به کارتان علاقه‌مند هستند و ایمیل فوروارد شده به دستشان می‌رسد نیز احتمالا به کارتان علاقه‌مند خواهند بود.

     

    ۴. وبلاگ‌ها

    این روش افزایش ترافیک سایت هم درست مانند نوشتن مطلب و نظر دادن در فروم ها است. می‌توانید در وبلاگ‌های مرتبط نظر بدهید. بسیاری از وبلاگ‌نویسان از اینکه به‌عنوان مهمان در وبلاگشان مطلب بنویسید خوشحال می‌شوند. مزیت این روش نسبت به نوشتن مطلب در فروم ها این است که از اعتبار وبلاگ و نویسنده اصلی آن برای اعتبار بخشیدن و تایید خودتان استفاده می‌کنید.

     

    ۵. رسانه‌های اجتماعی

    در تمام رسانه‌های اجتماعی معروف صفحه‌ای بسازید و مطالب مفید و ارزشمندی درباره کارتان منتشر کنید. در این صفحات تا حد ممکن به معرفی محصولان خود نپردازید. مطالبی بنویسید که مخاطبان شما از دیدن آن لذت ببرند. شاید بهترین کار انتشار مطالب آموزشی بسیار کوتاه باشد چون به سرعت به افزایش ترافیک سایت شما کمک می‌کند.

     

    ۶. تبادل لینک

    تبادل لینک با سایت‌های غیر‌رقیب ولی مرتبط با کسب‌و‌کارتان یا مرتبط با بازار هدفتان می‌تواند منبع فوق‌العاده‌ای برای به‌دست آوردن ترافیک مفید باشد. در این روش هم شما و هم سایتی که با آن تبادل لینک می‌کنید بهره می‌برند. به سایت‌هایی درخواست تبادل لینک بدهید که رتبه آلکسای آن‌ها تقریبا با رتبه شما یکسان است. توقع نداشته باشید سایت‌های با رتبه بسیار بهتر از شما حاضر به تبادل لینک شوند.

     

    ۷. تبادل تبلیغ

    از فضای تبلیغاتی سایت‌تان برای تبلیغ سایت دیگری استفاده کنید و از آن سایت بخواهید که تبلیغ سایت شما را در سایت خود قرار دهد. این کار چیزی شبیه تبادل لینک است ولی به جای لینک احتمالا یک بنر تبلیغاتی رنگارنگ را تبادل می‌کنید.

     

    ۸. انتشار مقاله

    مقاله‌های کوتاه یا چند‌صفحه‌‌ای بنویسید و در بخش منابع و «درباره نویسنده» توضیحاتی در مورد خودتان و لینکی به سایت خود درج کنید. این مقالات را بسته به طول مقاله به سایت‌های خبری، مجلات معمولی یا مجلات اینترنتی و یا به سایت‌های دانلود و پخش مقالات بفرستید. این مقالات علاوه بر افزایش بازدید‌کنندگان سایت، باعث شناخته شدن شما به‌عنوان یک متخصص در حوزه کاری مرتبط می‌شوند و احتمال خرید از شما افزایش می‌یابد. همچنین عده زیادی این مقالات را باز‌نشر خواهند کرد یا در سایت خود خواهند گذاشت که مقدار زیادی ترافیک و اعتبار مجانی برایتان به ‌همراه خواهد آورد.


    votre commentaire
  • الكسا چيست؟

    وبسايت الكسا در سال ۱۹۹۶ توسط دو كارآفرين وب به نام‌هاي Brewster Kahle و Bruce Gilliat تأسيس شد. نام اين وبسايت براي اداي احترام به كتابخانه اسكندريه مصر به عنوان يكي از بزرگترين محل‌هاي دانش در مقابل اينكه دنياي اينترنت قابليت تبديل شدن به چنين محلي را دارد، انتخاب شده‌است.

    اين شركت داراي نوار ابزاري مي‌باشد كه مي‌تواند به كاربرانش اعلام كند تا بعد از صفحه در حال مشاهده به چه صفحه وبي بروند كه اين پيشنهاد براساس آناليز ترافيك كاربر مي‌باشد. همچنين الكسا براي مديران وبسايت‌ها امكانات فراواني نظير نمايش تعداد بازديد كننده، بازديد كل، لينك‌هاي ورودي، ميانگين زمان حضور و تعداد صفحاتي بازديدي هر كاربر، ورودي از موتورهاي جستجو و… به صورت رايگان در نظر گرفته است. همچنين الكسا با ارائه نمودارهايي در زمينه موارد ذكر شده در طول بازه‌هاي زماني مختلف ۱ روزه تا ۲ ساله به مديريت وبسايت‌ها كمك مي‌كند تا آناليز و بررسي دقيقي از وبسايت خود داشته باشند.

    الكسا از طريق مرورگر كاربراني كه داراي تولبار الكسا هستند آمار آنها را به دست مي‌آورد. در سال ۱۹۹۸ اين شركت نسخه‌اي ۲ ترابايتي از اطلاعات دنياي وب را به كتابخانه Library of Congress تحويل داد. در سال ۱۹۹۹ الكسا با ارزش ۲۵۰ ميليون دلار آمريكا توسط آمازون خريداري شد. آمازون الكسا را برخلاف آنچه كه در ابتدا بود به موتور جستجو هوشمند تبديل كرد. در اوايل سال ۲۰۰۲ الكسا به همكاري با گوگل روي آورد و در سال ژانويه ۲۰۰۳ نيز با شركت Open Directory Project قرارداد همكاري بست. در مي سال ۲۰۰۶ آمازون نتايج جستجو در الكسا را از طريق گوگل به نمايش گذاشت. در دسامبر ۲۰۰۶ بخش جستجوي عكس الكسا راه‌اندازي شد. در ۲۷ نوامبر ۲۰۰۸ الكسا اعلام كرد باتوجه به اينكه موتور جستجو اين سايت مناسب نبوده‌است سرويس را قطع خواهد كرد كه اين اتفاق در ۲۹ ژانويه ۲۰۰۹ رخ داد و از اين پس تيم شركت به‌طور تخصصي به رتبه‌بندي سايت‌ها اقدام كرده‌است.

     

    بهبود رتبه الكسا براي بسياري از وبلاگ نويسان مبتدي، كاري دشوار است و برخي وبلاگ نويسان توانايي بالقوه‌اي براي كسب رتبه هاي زير 100 هزار الكسا را دارند. اما در اكثر مواقع بهبود رتبه الكسا براي وبلاگ نويسان مبتدي كاري بسيار دشوار است.

    به گزارش اخبار رسمي به نقل از روابط عمومي شركت seokar، مساله اين است كه چگونه بايد رتبه الكساي وب سايت و يا وبلاگ خود را به سرعت بهبود داد، آيا ترفندهاي خاصي برايبهبود رتبه الكسا براي يك وب سايت يا وبلاگ وجود دارد، آيا مي‌توانيم رتبه وب‌سايت يا وبلاگ خود را در الكسا به سرعت بهبود ببخشيم.

    زماني كه شما شروع به ايجاد يك وبلاگ و يا وب‌سايت مي‌كنيد سوالات زيادي از اين قبيل به ذهن شما خطور مي‌كند. در اين پست قصد داريم چند راه كار ساده براي پيشرفت سريع در رتبه‌بندي هاي الكسا به شما ارائه دهيم.

    بنابراين اگر شما هم قصد بهبود رتبه الكسا را داريد و به دنبال راهكارهاي آن هستيد، به شما پيشنهاد مي كنيم اين مطلب را تا انتها بخوانيد.

    رتبه بندي الكسا چيست؟

    بر اساس سايت الكسا، رتبه‌بندي الكسا تخميني است از ميزان محبوبيت سايت شما در مقايسه با ديگر سايت‌ها، الكسا يك شركت اطلاعات وب است كه سايت‌هاي مختلف را بر اساس فاكتورهاي گوناگون مانند ترافيك سايت را رتبه‌بندي مي‌كند. اين رتبه‌بندي هر روز، به‌روز‌رساني مي‌شود. 

    بر اساس مشاهدات، سايت‌هايي كه رتبه آنها بيش از 1 ميليون باشد كمتر به‌روز‌رساني مي‌شوند. 

    اگر رتبه ي شما زير 1 ميليون باشد اين رتبه به‌طور منظم به‌روز مي‌شود. توصيه مي‌شود كه تلاش كنيد تا رتبه سايت‌تان همواره زير 10 هزار باشد. 

    الكسا چگونه كار مي كند؟

    Alexa.com در سال 1996 راه‌اندازي شد و با استفاده از برخي ابزارها كار رتبه‌بندي سايت‌ها را شروع كرد. بسياري از مردم معتقدند كه الكسا رتبه دقيقي براي سايت‌ها ارائه نمي‌دهد اما اين سايت بهترين ابزار براي مقايسه دو سايت با يكديگر به شما مي‌آيد. 

    آيا بهبود رتبه الكسا براي سئو ارزشي دارد؟

    بسياري از متخصصان سئو عقيده دارند كه وقتي در حال بهبود سئوي سايت خود هستيد به رتبه‌بندي‌هاي الكسا هيچ توجهي نكنيد. اما هنگامي كه تاكتيك هاي سئو را بر سايت خود اعمال كرديد و متوجه شديد كه بهبود رتبه الكسا صورت پذيرفته است،  اين به اين معني است كه از تاكتيك‌هاي مناسبي براي بهبود سئوي سايتتان استفاده كرده ايد. 

    چرا بهبود رتبه الكسا؟

    معيارهاي الكسا بر اساس ترافيك وبلاگ يا وب‌سايت شما طراحي شده و هدف از اعمال تاكتيك‌هاي سئو نيز جذب بيشتر مخاطب به وبلاگ يا وب‌سايت است. اما معيارهاي بسياري مانند رتبه صفحه و قدرت دامنه در اينترنت براي بررسي عملكرد يك سايت موجود است. پس چرا بايد بر روي پيشرفت رتبه سايت در الكسا تمركز كرد.

    پاسخ اين سوال اين است كه بسياري از فعالان اينترنت براي قرار دادن تبليغات در سايت شما به رتبه شما در الكسا توجه مي‌كنند. بنابراين براي تمامي سايت‌ها مهم است كه بهبود رتبه الكسا را هميشه مد نظر داشته باشند تا در مقابل كساني كه براي تبليغ در سايت‌هاي مختلف به رتبه الكساي آنها توجه مي‌كنند، حرفي براي گفتن داشته باشند. 

    چگونه مي‌توان رتبه سايت را در الكسا بهبود داد؟

    بعد از مطالعه مطالب بالا، اكنون به‌طور كامل متوجه شده‌ايد كه رتبه‌بندي الكسا چيست و احتمالا اكنون قصد داريد تا به بهبود رتبه الكسا بپردازيد. پس بهتر است با ما همراه باشيد تا چند نكته پيرامون بهبود رتبه الكسا را با هم بررسي كنيم.

    1. نوار ابزار الكسا را نصب كنيد (Install Alexa Toolbar)

    نوار ابزار الكسا اطلاعات ترافيك سايت شما را به سرور الكسا انتقال مي‌دهد تا سريعتر رتبه مورد نيازتان را در الكسا دريافت كنيد. بعد از نصب نوار ابزار الكسا، هنگامي كه از سايت شخصي خود بازديد مي‌كنيد، اين نوار ابزار با سايت الكسا ارتباط برقرار مي كند تا اطلاعات سايتتان توسط اين نوار ابزار به الكسا ارائه شود.

    اگر رتبه شما زير 1 ميليون باشد، اين كار رتبه شما را به‌طور شگفت‌آوري بهبود مي‌دهد ضمن آنكه الكسا را در رايانه شخصي در محل كار نصب كنيد.

    چگونه مي توان نوار ابزار الكسا را نصب كرد؟

    نصب نوار ابزار الكسا كار بسيار آساني است. به‌وسيله مرورگر محبوب خود به صفحه نصب نوار ابزار الكسا (Alexa Toolbar Installation Page) برويد. بر روي گزينه نصب افزونه الكسا (Install Alexa extension) كليك كنيد. اكنون افزونه نوار ابزار الكسا بر روي مرورگر شما نصب شده است.

    2. ويجت الكسا را نصب كنيد (Install Alexa Widget)

    نصب نوار ابزار الكسا براي بهبود رتبه الكسا بسيار مفيد است اما مشكل اصلي اين است كه تمام كليك‌هايي كه روي وب‌سايت شما انجام مي‌شود توسط شما انجام نمي‌شوند و متاسفانه تعداد كمي از بازديدكنندگان سايت شما از نوار ابزار الكسا استفاده مي‌كنند و همچنين بسياري از كاربران از طريق تلفن همراه وارد سايت شما مي‌شوند. 

    الكسا هوشمند است و بازديدهاي انجام شده از سايت ما را رديابي مي‌كند اما بهتر نيست به الكسا كمك كنيم تا راحت‌تر اين رديابي ها را انجام دهد؟

    براي اين كار بهتر است از ويجت الكسا در سايت خود استفاده كنيد. ويجت الكسا همانند نوار ابزار الكسا كار مي‌كند و باعث مي‌شود هر كليك بر روي سايت شما به سرعت در رتبه شما در سايت الكسا تاثير گذار باشد. 

    چگونه مي توان ويجت الكسا را بر روي سايت خود نصب كرد؟

    كد زير را در سايت خود اضافه كنيد. در اين كد بجاي http://seokar.com آدرس سايت خودتان را وارد كنيد. 

     

    اگر براي وب سايت خود از WordPress استفاده مي كنيد بهتر است از پلاگين ويجت رتبه بندي الكسا (Alexa Rank Widget plugin) استفاده كنيد. 

    3. از محتواي منحصر به فرد استفاده كنيد

    اين نكته اي است كه هر فرد حرفه اي در زمينه سئو بايد آن را رعايت كند. نوشتن يك مطلب به شما كمك مي كند كه ترافيك وبلاگ خود را افزايش دهيد اما نوشتن يك مطلب خاص و منحصر به فرد (unique) به شما كمك خواهد كرد تا رابطه خود را با بازديدكنندگان سايتتان مستحكم كنيد. به‌علاوه انجام اين كار منجر به اين خواهد شد كه ترافيك شما براي مدت طولاني تري تضمين شود. 

    موتورهاي جستجو عاشق مطالب جديد و منحصر به فرد هستند و مطالب را بر اساس تازگي و منحصر به فرد بودن آنها اولويت‌بندي مي‌كنند. همانطوري كه در ابتداي اين مطلب بيان شد، رتبه‌بندي هاي الكسا مستقيما با ترافيك ورودي به سايت در ارتباط است. هنگامي كه شما مطالب جديدي پيرامون موضوعي خاص منتشر مي‌كنيد، گوگل براي جستجوهاي مرتبط، مطلب جديد شما را به نمايش خواهد گذاشت. 

    بيشتر ترافيك سايت از طريق صفحه اول موتورهاي جستجو به سايت سرازير مي‌شود و اگر مقاله شما در صفحه اول قرار گيرد، ترافيك زيادي توسط آن به سايت شما انتقال داده مي‌شود و اين موضوع منجر به اين خواهد شد كه رتبه شما در الكسا بالاتر برود. 

    4. بطور منظم مطالب خود را انتشار دهيد

    اگر مرتبا محتواي سايت را به روز نگاه داريد مي‌توانيد به سرعت در رتبه‌بندي‌ها پيشرفت كنيد. 

    آيا به وبلاگ‌هاي متروكه علاقه داريد؟ نه. پس تصور كنيد كه اگر وبلاگ شما به‌طور منظم به‌روز نشود، چگونه مي توانيد از ترافيك مناسبي برخوردار باشيد؟

    نكته: سعي كنيد در هفته بين 1 تا 3 مطلب جديد بطور منظم (يا 2 تا 3 مطلبدر هفته بصورت غير منظم) انتشار دهيد و سپس بررسي كنيد كه نرخ رشد رتبه شما در الكسا به چه صورت خواهد بود. 

    5. مطالب خود را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد

    امروزه همه افراد از طريق رسانه‌هاي اجتماعي با اينترنت در ارتباط هستند و بسياري از آنها براي بررسي اخبار تنها به شبكه‌هاي اجتماعي رجوع مي‌كنند. مطالب خود را در شبكه هاي اجتماعي انتشار دهيد تا به يك معدن گسترده‌اي از مخاطب دست پيدا كنيد. 

    شبكه‌هاي اجتماعي محبوب جامعه هدف خود را پيدا كنيد و سريعا در آن شبكه‌ها فعاليت خود را آغاز كنيد. همچنين سايت خود را به StumbleUpon، Digg و Reddit ارائه دهيد.

     

    تلاش كنيد محتواي توليدي شما احساسي و سوال برانگيز باشد تا كاربران همواره آن را به اشتراك بگذارند. 


    votre commentaire
  • درگاه پرداخت واسط اينترنتي سايت هايي هستند كه با گرفتن مجوز از شركت هاي PSP درگاه پرداخت اينترنتي به كسب و كارهاي آنلاين ارائه مي دهند. درگاه هاي پرداخت واسط اينترنتي كمك بسياري به كساني كه قصد راه اندازي هر نوع كسب و كاري را در فضاي اينترنت دارند كرده اند. با استفاده از سايت هايي كه درگاه پرداخت اينترنتي واسط ارائه مي كنند ديگر نيازي نيست براي راه اندازي درگاه پرداخت آنلاين كسب و كارتان به بانك مراجعه كنيد.

    ديگر نيازي نيست مجوز خاصي داشته باشيد! به راحتي در كمتر از چند ساعت مي توانيد برايكسب و كار اينترنتي خود درگاه پرداخت اينترنتي راه اندازي كنيد.

    حتي اگر سايت هم نداشته باشيد و به عنوان مثال محصولي را در تلگرام مي خواهيد به فروش برسانيد مي توانيد از درگاه هاي پرداخت واسط استفاده كنيد. به راحتي و فقط با چند كليك ساده اين كار براي شما امكان پذير است.

    در اين مقاله قصد داريم بهترين و مطمئن ترين سايت هاي درگاه پرداخت واسط اينترنتي در سال 97 را با هم بررسي كنيم. البته همانطور كه عرض كردم تمام سايت هاي ارائه دهنده درگاه پرداخت آنلاين داراي مجوزر هستند و در اين مقاله بيشتر در مورد مزايا و معايب آن ها صحبت خواهيم كرد. پس اگر شما هم مردد هستيد كداميك از درگاه پرداخت هاي واسط اينترنتي به درد شما مي خورند با من در اين مقاله همراه باشيد.

     

    چرا بايد درگاه پرداخت واسط اينترنتي بگيريم؟

    گرفتن درگاه پرداخت اينترنتي از بانك براي كساني آسان است كه به كاغذ بازي عادت دارند. در واقع گرفتن درگاه پرداخت مستقيما از بانك مشكلات خودش را دارد. مثلا حتما بايد سايتي داشته باشيد داراي محتواي با كيفيت و داراي نماد اعتماد كه معلوم شود سايت شما معتبر است!

    داشتن نماد الكترونيكي (اينماد) درست است كه سخت نيست اما پروسه اي خيلي زمان بري دارد و مدتي طول مي كشد تا بعد از بررسي هاي لازم به سايت مورد نظر اعطا شود.

    خب از طرفي خيلي ها سايت ندارند! تكليف كساني كه سايت ندارند چيست؟ وقتي سايتي نباشد اي نمادي هم در كار نيست. پس كلا قضيه منتفي است. بله كساني كه سايتي ندارند به هيچ وجه نمي توانند مستقيما از بانك درگاه پرداخت اينترنتي دريافت كنند. همانطور كه مي دانيد بسياري از اشخاص كسب و كارهاي ميليوني در شبكه هاي اجتماعي دارند بدون آنكه سايت يا فروشگاه اينترنتي داشته باشند. خب پس اين اشخاص براي سهولت مشتريان خود در پرداخت وجه چه بايد كنند؟

    سايت هاي درگاه پرداخت واسط دقيقا به كساني سرويس ارائه مي دهند كه نه حوصله و وقت رفتن به بانك را دارند نه اينكه صاحب سايت يا فروشگاه اينترنتي هستند!

    با استفاده از درگاه هاي پرداخت واسط اينترنتي به راحتي در كمتر از چند ساعت مي توانيد درگاه پرداخت آنلاين شخصي خود را راه اندازي كنيد. اگر هم سايت نداشته باشيد به راحتي مي توانيد صفحه شخصي براي پرداخت هاي خود داشته باشيد.

    از همه مهمتر زماني كه از سايت هاي واسط، درگاه پرداخت اينترنتي مي گيريد در واقع فقط درگاه پرداخت نمي گيريد بلكه امكانات زيادي را دريافت مي كنيد كه نسبت به درگاه پرداختي كه مستقيما از بانك گرفته مي شود خيلي فراتر است. در ادامه امكاناتي كه سايت هاي واسط به شما مي دهند را با هم بررسي خواهيم كرد.

     

    سايت هاي درگاه پرداخت واسط اينترنتي چه ويژگي هايي دارند؟

    قبل از اينكه به سراغ نقد و بررسي سايت هاي ارائه دهنده درگاه پرداخت اينترنتي برويم اجازه دهيد ببينيم سايت هاي درگاه پرداخت واسط اينترنتي چه ويژگي هايي دارند؟ در ادامه مزيت ها و ويژگي هاي يك درگاه پرداخت واسط اينترنتي كه بايد حتما آن ها را داشته باشد را عنوان خواهم كرد.

     

    1.فعال سازي در كمتر از چند ساعت

    يكي از ويژگي هايي كه سايت هاي درگاه پرداخت واسط بايد داشته باشند فعال سازي سريع است. بسياري از سايت هاي ارائه دهنده درگاه پرداخت اينترنتي در كمتر از چند ساعت حساب كاربري شخص مورد نظر را با احراز كردن هويت آن بررسي و فعال سازي مي كنند.

    يعني شما مي توانيد به جاي اينكه به بانك مراجعه كنيد و چندين روز وقت خود را براي گرفتن درگاه پرداخت اينترنتي هدر دهيد در كمتر از چند ساعت درگاه پرداخت آنلاين سايت تان را توسط سايت هاي مذكور راه اندازي كنيد.

     

    2.عدم نياز به مجوز كسب و كار

    يكي از ويژگي هاي خوب درگاه هاي پرداخت واسط اين است كه براي ارائه خدمات خود به هيچ وجه از كسب و كارها و اشخاص مجوز فعاليت طلب نمي كنند. اين در صورتي است كه براي دريافت درگاه پرداخت اينترنتي از بانك ها حتما بايد سايت شما داراي اي نماد باشد.

     

    3.تسويه حساب روزانه

    يكي از ديگر ويژگي هايي كه درگاه هاي واسط پرداخت بايد داشته باشند تسويه حساب روزانه در چندين نوبت است. بسياري از ارائه دهندگان همينطور هستند. سريع بودن تسويه حساب هم ملاك است. معمولا به دو شكل تسويه ها انجام مي شوند.

     

    1.تسويه حساب به روش پايا

    در اين روش كارمزدي براي تسويه دريافت نمي شود ولي ممكن است چند ساعت زمان ببرد. در روزهاي تعطيل هم تسويه به روش پايا انجام نمي شود و به ساعات اداري در روز بعد موكول مي شود.

    2.تسويه حساب به روش كارت به كارت

    در اين روش براي تسويه حساب 500 تومان از مبلغ تسويه كسر مي شود ولي چون به روش كارت به كارت است تسويه به صورت آني انجام مي شود. در هر زمان (حتي در روزهاي تعطيل) كه قصد تسويه به روش كارت به كارت را داشته باشيد به سرعت درخواست شما انجام مي شود.

     

    4.ارائه صفحه شخصي پرداخت

    صفحه شخصي پرداخت كه دقيقا به نام شما باشد هم جزء خدمات جالب سايت هاي درگاه پرداخت واسط است. معمولا اكثر درگاه هاي پرداخت واسط اينترنتي صفحه شخصي به نام شما و به صورت آماده به شما ارائه مي دهند كه خودتان هم مي توانيد آن را ويرايش كنيد. مثلا رنگ بندي صفحه خود را عوض كنيد يا فيلدهاي ضروري پرداخت را كم يا زياد كنيد.

    صفحه شخصي پرداخت

    از صفحه پرداخت شخصي معمولا براي حمايت از سايت يا واريز وجه به صورت مستقيم به حساب فرد استفاده مي شود.

     

    5.دكمه پرداخت

    دكمه پرداخت جز يكي از خاص ترين خدماتي است كه سايت هاي ارائه دهنده درگاه پرداخت اينترنتي ارائه مي دهند. توسط دكمه پرداخت مي توانيد فرم هاي آماده اي با مبلغ ثابت و با فيلد هاي نام و نام خانوادگي، ايميل، شماره تماس و … بسازيد و آن را در اختيار مشتريان خود قرار دهيد.

    استفاده از اين خدمت مناسب افرادي است كه يك محصول خاص براي فروش دارند. فرض كنيد سايتي تك صفحه اي داريد و مثلا يك كتاب الكترونيكي را در آن مي فروشيد. توسط دكمه پرداختي كه از قبل تنظيم كرده ايد پرداخت ها صورت مي گيرد.

    نكته جالب توجه اين است كه در دكمه پرداخت مي توانيد آدرس هايي را براي هدايت كاربر بعد از پرداخت موفق و بعد از پرداخت ناموفق تعيين كنيد كه به آن ها وارد شود. مثلا زماني كه پرداخت موفق را انجام داده لينك دانلود محصول براي او ظاهر شود و زماني كه پرداخت او ناموفق بود به صفحه “پرداخت ناموفق بود و دوباره سعي كنيد” برود.

     

    6.ارائه لينك پرداخت

    يكي از ويژگي هاي خوبي كه سايت هاي درگاه پرداخت واسط اينترنتي ارائه مي دهند و كار را براي هر كسي آسان كرده اند ارائه لينك پرداخت است. با اين ويژگي هر كسي كه حتي سايتي هم نداشته باشد و مثلا از طريق شبكه هاي اجتماعي قصد كسب درآمد را داشته باشد مي تواند كار را براي مشتريان خود آسان كند و با ارائه لينك پرداخت به صورت آنلاين مبلغ مورد نظر را از مشتري دريافت كند.

    فرق لينك پرداخت با صفحه پرداخت شخصي در اين است كه در لينك پرداخت امكان تعيين مبلغ ثابت نيز وجود دارد. به عنوان مثال فرض كنيد شخصي در كانال تلگرام خود تعرفه هاي مختلفي براي تبليغات در نظر گرفته است. مي تواند براي هر تعرفه يك لينك مجزا با همان قيمت ثابت درست كند و هر لينك را به مشتري مورد نظر ارائه دهد.

    لينك پرداخت

    همچنين از لينك پرداخت در ربات هاي تلگرامي نيز استفاده مي شود. حتما ربات هاي فروشگاهي را ديده ايد كه محصولاتي كه از قبل براي آن ها تعريف شده اند را مي فروشند. مثلا فردي يك محصول خاصي را به ربات سفارش مي دهد و ربات هم لينك پرداخت همان محصول مورد نظر را به مشتري مي دهد.

    البته در لينك پرداخت قرار دادن قيمت متغير هم امكان پذير است. همچنين لينك پرداخت موفق و ناموفق هم مي توان در نظر گرفت.

     

    7.ارائه درگاه پرداخت واسط

    در درگاه پرداخت واسط بعد از ورود مشتري به صفحه پرداخت نام ارائه دهنده درگاه پرداخت اينترنتي را مشاهده مي كند. در اين صورت مشخص مي شود درگاه پرداخت اينترنتي شما به نام كسب و كار شما نبوده است. البته خيلي مهم نيست! خيلي از دوستان فكر مي كنند در اين صورت افراد كمتري به آن ها اعتماد مي كنند. اما اينطور نيست!

    در درگاه پرداخت واسط كارمزد كمتري براي پرداخت ها كسر مي شود.

     

    8.ارائه درگاه پرداخت مستقيم

    در درگاه پرداخت مستقيم كه به تازگي جزئي از خدمات ارائه دهندگان درگاه هاي پرداخت اينترنتي مي باشد نام و برند كسب و كار شما در صفحه پرداخت قابل مشاهده است. در اين صورت مشتريان شما فكر مي كنند درگاه پرداخت اينترنتي شما مستقيم از بانك گرفته شده است. به خاطر اينكه اعتباري به كسب و كار شما افزوده مي شود كارمزد تراكنش هاي درگاه هاي مستقيم بيشتر محاسبه مي شود.

     

    9.نصب آسان درگاه پرداخت اينترنتي

    يكي از بهترين مزيت هاي سايت هاي درگاه پرداخت واسط اينترنتي اين است كه هر كسي به راحتي مي تواند براي كسب و كار اينترنتي خود درگاه پرداخت آنلاين بسازد. با پلاگين ها و افزونه هايي كه سايت هاي درگاه پرداخت اينترنتي براي هر نوع سيستمي ارائه داده اند به راحتي هر كسي حتي بدون داشتن دانش برنامه نويسي مي تواند روي سايت خود درگاه پرداخت آنلاين نصب كند.

    اگر فروشگاه اينترنتي شما ووكامرس، مجنتو، اپن كارت، پرستا شاپ و … باشد هيچ فرقي نمي كند. از قبل همه چيز براي شما آماده شده است. بدون نياز به حتي يك خط كد نويسي مي توانيد سايت خود را به راحتي به درگاه پرداخت اينترنتي مورد نظر متصل كنيد.

    اين در صورتي است كه اگر از بانك مستقيما بخواهيد درگاه پرداخت اينترنتي دريافت كنيد بايد از طريق كد نويسي آن را به سايت خود اتصال دهيد. در اين صورت حتما شما نياز به يك برنامه نويس داريد. اين خودش كلي هزينه است!

     

    10.پشتيباني

    به نظر من پشتيباني در استفاده از هر نوع خدمات اينترنتي بسيار مهم است. در سايت هاي درگاه پرداخت واسط اينترنتي هم پشتيباني از اهميت بالايي برخوردار است. بهتر است اينطور بگويم براي انتخاب سايتي كه قصد داريد از آن براي راه اندازي درگاه پرداخت اينترنتي سايت تان اقدام كنيد بايد به پشتيباني آن هم توجه كنيد. اجازه دهيد در نقد و بررسي سايت ها به اين مسئله بيشتر بپردازيم.

     

    منبع : هميار وب


    votre commentaire


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique