• 10 اشتباه رایج در سئو سایت

    باتوجه به این که سئو فرایندی بسیار پیچیده و حساس است و امکان دارد با یک حرکت تاثیر مثبت و یا منفی در رتبه سایت خود داشته باشید ،بنابراین 10تا از اشتباهاتی که در سئو متداول هست را در این مقاله خدمت شما خواهیم گفت ،پیشنهاد میکنم محتواهای مربوط به سئو را در سایت ما مطالعه کنید چرا که همه محتواهای موجود در سایت عادل سایت حاصل تجربیات بوده.

    1:لینک های داده شده به سایت شما

    ایجاد لینک یک استراتژی بسیار کارآمد برای افزایش رتبه بندی جستجوی شما است. با این حال ، اگر بک لینک های ورودی را خریدید ، به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو اصلاً آن را دوست ندارند. الگوریتمی که گوگل استفاده می کنند به اندازه کافی پیچیده است که بتواند لینک های خریداری شده را ، تشخیص دهد ، در این حالت ، شما خطر جریمه شدن توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو را دارید ، پس از آن بازگرداندن حضور خود در میان نتایج برتر سخت است. استراتژی ای بسازید که واقعاً به نفع شما است ،لینک هایی را در وب سایت های با کیفیت با موضوع مرتبط و صفحه رنک بالا قرار دهید. گزینه ایده آل برای شما این است که اگر محتوای واقعاً جذاب و با کیفیتی ایجاد کنید که مورد پسند و اشتراک کاربران شما در سایت ها ، وبلاگ ها و انجمن های دیگر باشد.

     

    2: وبسایت واکنشگرا

    بیش از 5 میلیارد نفر در سراسر جهان دارای تلفن همراه هستند که از طریق آنها به اینترنت دسترسی دارند و بیش از نیمی از ترافیک در سراسر جهان از سال 2016 تاکنون. مطابق داده های Smart Insights تاکنون از دستگاه های همراه است. وقتی نوبت به سئو می رسد ، کمبود یک وب سایت پاسخگو برای موتورهای جستجو بد است. گوگل مدتهاست که برای بهینه سازی بهتر وب سایت ها با نسخه موبایل شروع می کند ، اما نداشتن آن به عملکرد آنلاین شما لطمه می زند. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، طرحی جدید برای سایت خود در نظر بگیرید که این ویژگی را در خود جای داده و تجارت آنلاین شما را برای همه دستگاه ها قابل دسترسی می کند.

    3: اشباع کلمه کلیدی

    نحوه مشاهده و فهرست بندی محتوای شما توسط موتورهای جستجو را دست کم نگیرید. اگر فقط متن پر از کلمات کلیدی را ارسال کنید ، نمی توانید الگوریتم ها را فریب دهید، Google نحوه نگاه شما به موضوع محتوای شما را کاملاً تغییر داده و به کیفیت آن اهمیت بیشتری می بخشد. این روش “نمایه سازی معنایی پنهان” نامیده می شود و به دنبال ارتباط بین کلمات در متن است تا مشخص کند دقیقاً چه موضوعی را منتشر می کنید.

    *توصیه میکنم بعد از مطالعه کامل این محتوا ،مقاله 4مرحله اساسی تا سئو مبتدی را مطالعه کنید

    4: از تصاویر سئو شده استفاده کنید

    بهینه سازی SEO فقط مربوط به محتوای متنی نیست که در سایت خود قرار می دهید، اگر تصاویری از هر اندازه ، شرح و عنوان منتشر کنید  فرصت خوبی را برای رتبه بندی بهتر جستجو از دست می دهید. اگر کلماتی که برای نامگذاری (alt tag) و توصیف (alt tag) استفاده می کنید ، فایل های شما با کسب و کار شما صحبت می کنند ، این مزیت دیگری است که مورد پسند موتورهای جستجو قرار خواهید گرفت.

     

    5: سایت شما سرعت پایینی دارد

    بارگذاری آهسته منجر به ترک کاربر از صفحه می شود، و سیگنال های بد در مورد کیفیت سایت شما است. مدت ها است که برای گوگل سرعت بارگیری عاملی در رتبه بندی نتایج هست،به همین دلیل نباید اجازه دهید کاربران منتظر بمانند. زیرا در این حالت حدود 75٪ سایت های جهان از شما سریعتر خواهند بود.

    6: محتوای طولانی همراه با کیفیت

    با توجه به این که گوگل به محتواهای طولانی و کاملتر جایگاه خوبی در نتایج می دهد،خیلی ها اصلا به کیفیت محتوا فکر نمی کنند،زیرا گوگل به راحتی با رفتار کاربر در سایت شما میزان کیفیت محتوا را می پسندد ،و محتوای طولانی یا محتوای اسمان خراش منوط بر کسب رتبه اول گوگل نیست

    7: توضیحات متا  META

    این متنی است که در زیر عنوان صفحه شما در نتایج جستجو ظاهر می شود. اگر شما هیچ توضیحی در این قسمت ندهید ،
    گوگل از اول محتوا برمی دارد ولی خودتان توضیحات متا را بنویسید تاثیر بیشتری دارد
    زیرا در اینجا محتوایی است که کاربران ابتدا می بینند. توصیفات متا را به عنوان فرصتی در نظر بگیرید تا در چند سطر به بازدیدکنندگان خود نشان دهید که چرا صفحه شما آنچه را که می خواهند ارائه می دهد. این باعث افزایش میزان کلیک شما می شود و به یک PageRank بالاتر کمک می کند.

     

    8: URL ها را در سایت خود اصلاح نکنید

     

    هر زمان که پست یا صفحه جدیدی در سایت خود ایجاد می کنید ، آن را با یک URL تصادفی ایجاد نکنید. این به موتورهای جستجو کمک نمی کند تا محتوای شما را تشخیص بدهد. سعی کنید یک کلمه کلیدی کوتاه مربوط به محتوا را در url بزارید.

    9: لینک های داخلی سایت را فراموش نکنید

    لینک های بین صفحات تأثیر مثبتی بر تجربه کاربر دارند ، خصوصاً اگر از کلمات یا عبارات مربوط به کلمات کلیدی شما تشکیل شده باشند. فراموش نکنید که لینک های قدیمی را در پست های جدید خود قرار دهید تا به کاربران خود نشان دهید که محتوای مفیدتری دارید که می خواهید با آنها به اشتراک بگذارید. با این کار کاربر مدت بیشتری در سایت شما باقی می مانند و به گوگل ثابت می کنند که ارزش دارد در نتایج خود رتبه بالاتری داشته باشید.

    10: هاست مناسب

    هر کسب و کار اینترنتی به فضای میزبانی هاست نیاز دارید بطوری که هاست انتخابی شما باید از امنیت و کیفیت بالایی برخوردار باشد ،توجه داشته باشید وقتی که کمپین فروش دارید و یکباره کاربران زیادی وارد سایت شما می  شوند امکان دارد سایت قطع شود و اینجا باید شرکت هاستینگ با هماهنگی ما فضای بیشتری ایجاد کند،هر چقدر این زمان رفع فضا کمتر باشد از نظر من می تواند یکی از فاکتور خوب شرکت هاستینگ باشد


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :