-
یکی از راه حلها استفاده از وبسایت بیلدرهاست؛ ابزارهایی آماده که با استفاده از آنها میتوانید بدون حتی یک خط کد زدن وبسایت شخصی خود را ایجاد کنید. اما تقریبا همهی وبسایت بیلدرهای معروف مثل Wix هزینههای زیادی را متوجهتان خواهند کرد و از طرفی بابت محدودیتهایی که دارند اجازه نمیدهند آزادی عملی که انتظار دارید را در طراحی وبسایت خود داشته باشید.
در واقع باید گفت اگر قصد دارید وبسایتی داشته باشید که به دور از هرگونه محدودیت بتوانید با استفاده از آن وبسایت مد نظر خودتان را تولید کنید، ناچارید که اطلاعات خود در زمینهی کد نویسی را بالا ببرید. در این مطلب قصد داریم به چگونگی ساخت یک وبسایت با استفاده از وردپرس و با حداقل مقدار کد زنی شما را آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
حرفهایها برای ساخت سایت چه کار میکنند؟
شاید برایتان جالب باشد که توسعه دهندگان حرفهای وبسایتها از چه روشهایی برای طراحی وبسایت خود استفاده میکنند. پیش از هرچیز باید بگوییم که همهی حرفهایهای طراحی وبسایت تسلط کافی روی زبان علامت گذاری HTML و همچنین زبان طراحی CSS دارند. HTML و CSS دو عنصر جدا نشدنی از طراحی وبسایت هستند که سالهاست نقشی اساسی در طراحی وبسایتها ایفا میکنند.
اما این روزها تنها یادگیری و حتی تسلط روی این دو نمیتواند شما را به یک طراح وبسایت تبدیل کند. زبانهای برنامه نویسی دیگر مثل جاوا اسکریپت و PHP هم هستند که تسلط روی آنها بسیار زمانبر است به طوری که بسیاری از حرفهای های جاوا اسکریپت و PHP بر این عقیدهاند که چیزهای زیادی در این زبان وجود دارد که هنوز خبری از آنها ندارند.
این روزها فریمورکهای مختلفی به وجود آمده که با استفاده از آنها میتوان به توسعهی فرانتاند (Front End) و بکاند (Back end) یک وبسایت پرداخت. برخی از این فریمورکها به شما کمک میکنند که بتوانید به طراحی ظاهر وبسایت خود بپردازید (Front End) و بسیاری دیگر تا حدی برای بهبود وضعیت Backend کاربرد خواهند داشت.
در این مطلب به هیچ عنوان وارد جزئیات نخواهیم شد چرا که نمیتوان تنها در یک مطلب این مسائل را آموزش داد. از طرفی بدون داشتن علم برنامه نویسی هرگز نمیتوان در طراحی فرانت اند و بک اند یک وبسایت موفق بود. به همین دلیل به این مقدار معرفی قناعت میکنیم و در بخش بعد به معرفی وردپرس میپردازیم.
وردپرس چیست و چرا بیشتر وبسایتهای دنیا از آن استفاده میکنند؟
وردپرس یک CMS است؛ این واژه مخفف Content Management System به شمار میرود و برای مدیریت محتوای یک وبسایت از آن استفاده میشود. در فارسی به CMS سامانهی مدیریت محتوا گوییم و به جز وردپرس CMS های متعدد دیگری نیز وجود دارند؛ مثل جوملا، دروپال، مگنتو و بسیاری دیگر.
وردپرس پرکاربردترین سامانهی مدیریت محتوا در دنیاست. در یکی از آخرین بررسیهای انجام شده مشخص شد که ۵۲ درصد همهی وبسایتهای دنیا از وردپرس استفاده میکنند. یکی از اصلیترین دلایل استفاده از وردپرس، پشتیبانی خوب، داشتن کتابخانهای غنی از پلاگینها و همچنین برخورداری از آموزشهای مناسب برای کار کردن با آن است.
به همین دلیل در این آموزش تصمیم گرفتیم تا از وردپرس استفاده کنیم. چرا که تا حد قابل قبولی به شما این امکان را میدهد که با کمترین میزان کدنویسی وبسایت شخصی خود را داشته باشید.
حالا زمان آن رسیده که دست به کار شویم و طراحی وبسایت خود را شروع کنیم. در این راه باید ابتدا یک دامنه خریداری کنیم.
خرید دامنه و انتخاب یک سرویس میزبان
خرید دامنه عموما از سرویسهای میزبان وب انجام میشود اما باید توجه داشته باشید که این دو کاملا مجزا هستند و هیچ ارتباطی به هم ندارند. یعنی شما می توانید یک دامنه ثبت کنید و سپس با تغییر Nameserver ها آن را به یک سرویس میزبان وب دیگر انتقال دهید. به هر ترتیب برای ایجاد وبسایت تحت وردپرس شما نیاز به دامنه و یک سرویس میزبان وب خواهید داشت.
دلیل اصلی استفاده از یک سرویس میزبان وب یا هوست (Host) این است که باید همهی اطلاعات و متحویات مربوط به وبسایت خود را جایی روی ابر ذخیره کنید. به طوری که هر زمان که بخواهید بتوانید با آن در ارتباط باشید.
سرویسهای میزبان ایرانی مختلفی در اینترنت وجود دارند که تنها کافیست با جستجوی «خرید دامنه» در گوگل آنها را پیدا کنید. همهی این سرویس دهندهها به شما اجازه میدهند که ابتدا از امکان انتخاب دامنهی خود مطمئن شوید. استفاده از پسوندهای com یا ir یا بسیاری دیگر از پسوندهای مهم دیگر میتوانند هزینههای سالانهی مختلفی را متوجهتان کنند.
توجه داشته باشید که خرید دامنه یک بار انجام میشود و با توجه به دورهی تمدید آن، باید هر ساله یا هر چند ساله آن را تمدید کنید. هزینهی مربوط به سرویس میزبان وب متفاوت است و با توجه به سرور انتخابی شما (که میتواند ایرانی یا خارجی باشد و میتواند سیستم عامل یا نرم افزارهای مختلفی داشته باشد) متغیر خواهد بود.
توصیهی ما این است که اگر به دنبال مراجعه کنندگان خارجی نیستید، از سرورهای داخل ایران استفاده کنید (توجه داشته باشید این موضوع ارتباطی به استفاده از پسوند ir در دامنهی شما ندارد). همچنین بهتر است که سرویس خریداری شدهی شما از Cpanel استفاده کند. این نرم افزار به شما کمک میکند تا ساده تر از گذشته به مدیریت فایلهای خود در وبسایت بپردازید.
بعد از انتخاب دامنه و خرید سرویس میزبان وب، پیش از آنکه بتوانید از وبسایت خود استفاده کنید باید مجوزهای لازم برای فعالیت در فضای اینترنت را کسب کنید. برای این کار باید به عنوان یک شخصیت حقیقی یا حقوقی اطلاعات مربوط به کسب مجوزها را انجام دهید. نحوهی انجام این فرآیند به طور کامل در همهی وبسایتهای سرویس میزبان وب به شما گفته میشود و طی حداکثر ۴۸ ساعت دامنهی شما قابل استفاده خواهد بود.
نکتهی دیگری که باید به آن توجه کنید، انتخاب مقدار حجمی است که میخواهید به شما و وبسایتتان اختصاص داده شود. اگر وبسایتتان ساده و یک صفحهای است، بعید است به حجمی بیشتر از ۵۰۰ مگابایت نیاز داشته باشید. اما اگر به هر دلیلی احساس میکنید وبسایت شما به حجم بیشتری نیاز دارد، میتوانید از سرویسهای مختلفی که ارائه میشود (که البته هزینهی بیشتری هم خواهند داشت) استفاده نمایید.
توجه داشته باشید که سرعت بالا آمدن وبسایتها تا حد زیادی مربوط به کیفیت سرورهاست و از طرفی بسیاری از سرویسهای ایرانی دسترسی IP های خارجی به وبسایتهای خود را منع میکنند. بنابراین بهتر است در انتخاب سرویس مد نظر خود نهایت دقت را داشته باشید.
بنابراین حرفهایها بیش از هرچیز اطلاعاتی کامل راجع به HTML و CSS کسب میکنند و سپس تلاش میکنند تسلطی نسبی (که البته زمان زیادی از افراد خواهد گرفت) روی جاوا اسکریپت و PHP داشته باشند. اما همچنان این پایان کار نیست.
منبع : https://digiato.com/article/2019/05/24/آموزش-طراحی-سایت/
40 commentaires -
در دنیای دیجیتال شدهی امروز، دیگر اتکای صرف به تکنیکهای سنتی بازاریابی، گلیم کسب و کارها را از آب بیرون نمیکشد. بلکه نیاز است در فضای دیجیتال حضور فعال داشت و خود را به قضاوت مخاطب گذاشت. این موهم، برای برندهای مختلف توسط شرکتهای دیجیتال مارکتینگ یا به اصطلاح همان دیجیتال مارکتینگ ایجنیسی انجام میشود. آنها پس از مطالعه محصول/خدمات برندی مشخص، بازار را زیر ذره بین قرار میدهند، رقبا را تحلیل کرده و استراتژی بهینهی تبلیغات را ابداع میکنند. این نکته را مد نظر داشته باشید که شرکت های فعال در این حوزه هر کدام در بخشی از حوزه دیجیتال مارکتینگ متمرکز شده اند پس برای پیدا کردن شرکت مورد نظر خود به تمامی فعالیت های این شرکت ها دقت کنید. سخن را کوتاه کرده و مقدمه را طولانی نمیکنیم، اگر صاحب کسب و کار هستید و به دنبال یک شرکت قابل اعتماد برای پیشبرد اهداف خود میگردید، در سطرهای زیر ده شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ ایران را معرفی کردهایم. با ما همراه باشید.
1- آژانس دیجیتال مارکتینگ ایرانوبلایف
آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت ایرانوبلایف
مجموعه دلایلی ما را بر این داشته که ایران وب لایف را برترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران معرفی کنیم. این آژانس به مدیر عاملی مهندس امین رزاق خواه در کمتر از یک دهه مسیر پیشرفت را به سمت قله پیموده و شانه به شانه بزرگان ساییده است. شاهد این مدعا اعتماد بانکهای دولتی و خصوص به آنها در کنار همکاری با انبوه استارتاپهای موفق ایرانی در سراسر دنیا است که در صدر آن بی شک راه اندازی اولین سیستم فروش با امکان ایجاد پارامتر از سوی کاربر (کاستومایز) در ایران است. سابقه همکاری ایران وب لایف با برند های همچون بانک پاسارگاد، کهن، مدرن، سامسونگ و بسیاری از کارخانجات ایران اعتماد ما را به همراه آورده است. اگر بخواهیم در چند بند تشریح کنیم که چه عواملی آنها را در صدر جدول بهترین شرکتهای دیجتیال مارکتینگ قرار داده، کار به شکل زیر پیش میرود، البته تمرکز این شرکت بر طراحی سایت های اختصاصی با کیفیت نیز بسیار مهم بوده است چرا که بسیاری از شرکت های دیجیتال مارکتینگ دیگر اهمیت چندانی به طراحی سایت که بی شک مهمترین گام دیجیتال مارکتینگ است نمیدهند:
_ قابلیت طراحی انواع سایتهای خبری، فروشگاهی و شرکتی با امکانات کامل که معمولا شرکت های دیگر بحث طراحی سایت که اولین گام در دیجیتال مارکتینگ است را زیاد جدی نمیگیرند.
_ ارائه کامل خدمات تولید محتوای متنی به همراه سئو اصولی؛
_ مارکتینگ برند در شبکههای اجتماعی از طریق تولید موشن گرافیک و بنرهای دیجیتال؛
_ نگارش رپورتاژ آگهیهای تاثیرگذار و ساخت بک لینک در سایتهای معتبر؛
_ تدوین استراتژی کامل برندینگ؛
_قابلیت بالای ایده پردازی و برندینگ؛
_ امکان پیشبرد تبلیغات سنتی (چاپی) همراه با مارکتینگ مدرن؛
_ و از همه مهمتر، ارائه قیمتهای رقابتی برای خدمات تخصصی؛
کانون ایران نوین
شاید بتوان آژانس تبلیغاتی ایران نوین را یکی از بزرگترین مجموعههای فعال در کل ایران نامید. چیزی در حدود سی سال تجربه، دو دفتر در کیش و یک دفتر در تهران، قابلیت بالای ایده پردازی و برندینگ از آن ها یک غول عظیم در وادی مارکتینگ ساخته است. سابقه همکاری با برندهای بزرگی همچون سامسونگ، هوآوی، ایرانسل و غیره، بزرگترین نکتهای است که باید در معرفی آنها مد نظر قرار داده شود. علاوه بر این، اگر بخواهیم خصوصیات ویژهی آنها را لیست کنیم کار به شکل زیر پیش میرود:
_ خلاقیت بالا در یافتن راه اختصاصی تبلیغات یک برند؛
_ توانایی بالا در جاری ساختن تبلیغ بر بستر داستان؛
_ خلق جلوه های گرافیکی و بصری فوق العاده؛
_ فعالیت قوی در زمینه تولید تیزرهای تبلیغاتی؛
_ امکان پیشبرد تبلیغات سنتی (چاپی) همراه با مارکتینگ مدرن.
مجموعه تبلیغاتی بادکوبه
مجموعه بادکوبه در کلاس جهانی فعالیت میکند. آنها مانند بالاسریهای خود در این لیست سابقهای طولانی (ده ساله) در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ دارند و حالا اسم و رسمی درخور برای خود دست و پا کردهاند. شهرت اصلی آنها با تکیه به خلاقیت بالای اعضا حاصل شده نه تنوع ارائه خدمات. کمپینهای صبح عالی پرتقالی برای آبمیوه تک و باشگاه فیروزهای ایرانسل مهمترین نمونه کارهای آنها به شمار میآید. در زیر، دلایل قراردهی آنها در لیست برترین آژانسهای دیجیتال مارکتینگ ایران را تشریح کردهایم:_ نگاه نو، خاص و حرفهای به دیجیتال مارکتینگ؛
_ اجرای کپی رایتینگ در ایران به شکل حرفهای؛
_ سابقه درخشان در ارائه خدمات (همکاری با بانکهای مختلف دولتی و خصوصی)؛
_ توانایی بالا در برندسازی و ایجاد هویت اختصاصی برای کسب و کارها.
آژانس تبلیغاتی مات
آژانس مات مجموعهای است که تبلیغات و مارکتینگ را طبق اصول و استانداردهای بین المللی پیش میبرد. آنها ISO 9001:2008 دارند و به دلیل تبلیغات موفق برای بانک سپه، نام و نشانی معروف در حوزه مارکتینگ به شمار میآیند. جالب است بدانید که این آژانس چیزی بالغ بر صد نفر پرسنل دارد و به معنای واقعی کلمه، یک سازمان کامل و آماده به کار است. در زیر، برخی دیگر از ویژگیهایی که مات را به لیست ده شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ اضافه کرده، ارائه میشود:
_ کار اصولی، طبق یافتههای علمی؛
_ در اختیار داشتن پرسنل خلاق؛
_ تدوین چارت سازمانی دقیق برای سرویسدهی مناسب؛
_ سابقه روشن در همکاری با بانک سپه، رایتل، سامسونگ و غیره.
آژانس تبلیغاتی فلش
آژانس تبلیغاتی فلش ساختاری مشابه بادکوبه (شرکت شماره 3) دارد. آنها نیز شهرت خود را با تکیه بر نیروهای خلاق خود به دست آوردهاند و با اتکا به تجارب موفق کمپین سازی، جای پای محکمی برای خود دست و پا کردهاند. تبلیغات شرکت لنوو و چالش رندترینهای همراه اول مهمترین آثار کارنامه این مجموعه به شمار میآید. در بندهای زیر مجموعه دلایلی که فلش را به جمع بهترینها رسانده فهرست وار ارائه میشود:
_ خرج خلاقیت کمنظیر در کپی رایتینگ؛
_ ایدهپردازی فوق العاده بالا؛
_ نگاه مدرن به پروژههای مارکتینگ؛
_ سابقه طولانی موفق (تقریبا بیست ساله)؛
_ و در آخر، متعهد به بودن به کسب رضایت کارفرما.
6- آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین
آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین
هنر و قدرت مجموعه راتین در نگارش رپورتاژ، آشنایی به میانبرهای گوگل و اموری از این دست ریشه دارد. آنها ایمیل مارکتینگ را چاشنی تبلیغات موبایلی میکنند و با بهرهگیری از ظرفیت تبلیغاتی گوگل موسوم به AdWords در بازههای زمانی کوتاه، بیشترین آورده را نصیب کارفرما میسازند. بندهای زیر سبب شده تا آنها نیز نام خود را به ده مجموعه برتر دیجیتال مارکتینگ کشور بیافزایند:
_ تسلط کامل به گوگل و ساختار امتیاز دهی آن؛
_ قدرت بالا در نگارش رپورتاژ؛
_ دسترسی به سایتهای معتبر برای گرفتن بک لینک؛
_ آزادسازی ظرفیت ایمیل مارکتینگ، تبلیغات موبایلی و ویدئویی.
7- آژانس دیجیتال مارکتینگ مدیران سایت
آژانس دیجیتال مارکتینگ مدیران سایت
مدیران سایت در جایگاه هفتم برترین شرکتهای دیجیتال مارکتینگ ایران قرار دارد. تمرکز آنها سئو محور است و میکوشند در کمترین زمان ممکن، از طریق معتبر و محبوبترین راههای موجود، جایگاه یک سایت را ارتقا دهند. اگرچه خدمات آنها جامعیت لازم را ندارد، اما نگاه تخصصی به یک حوزه سبب شده لایق قرارگیری در این ردهبندی باشند. سایر ویژگیهای منحصربهفرد این مجموعه به شکل زیر ارائه میشود:
_ توانایی ایجاد کمپین تبلیغاتی پیرامون نام یک سایت؛
_ ارائه آموزش سئو در کنار انجام فعالیتهای عملی (شما به عنوان صاحب کسب و کار خود میتوانید از آنها آموزش سئو نیز دریافت کنید)؛
_ آشنایی با ساختار گوگل و شبکههای اجتماعی؛
_ در آخر، قدرت بالا در زمینه تبدیل بازدید به کلیک و از آنجا، کلیک به خرید.
8_ آژانس دیجیتال مارکتینگ جورچین
آژانس دیجیتال مارکتینگ جورچین
مجموعه جورچین به دلیل اشراف بالایی که روی شبکههای اجتماعی دارد راه خود را به لیست برترینهای ایران باز کرده. آنها به طور حرفهای اینفلوئنسر مارکتینگ را پیش گرفته و در فضاهای محبوب ایرانیان نظیر اینستاگرام و تلگرام، اهداف برندینگ را پیش میبرند. اگر به دنبال یک مجموعه کارکشته در فضای شبکههای اجتماعی هستید، جورچین انتخاب مناسبی خواهد بود. در بندهای زیر، بعضی از خدمات و ویژگیهای منحصر به فرد این آژانس دیجیتال مارکتینگ بیان شده است:
_ تسلط کامل به پروموت شبکه اجتماعی اینستاگرام؛
_ توانایی جذب مخاطب در توییتر (این کار در فضای توییتر فارسی واقعا سخت و تخخصی است)؛
_ قدرت بالا در حوزه تدوین استراتژی بازاریابی؛
_ سابقه مناسب در زمینه تبلیغات موبایلی؛
_ و در آخر، قدرت بالا در تولید محتوا، مختصِ شبکههای اجتماعی مختلف.
9- آژانس دیجیتال مارکتینگ آپراک
آژانس دیجیتال مارکتینگ آپراک
مجموعه آپراک به دلیل ارائه خدمات جامع مارکتینگ و بازاریابی در لیست ما قرار گرفته. کار کردن با آنها این مزیت را دارد که شما میتوانید سایت و شبکههای اجتماعی خود را به طور کامل در اختیار آنها قرار دهید و سپس برنامه تدوین شده را به صورت اجرایی تحویل بگیرید. در زیر، گوشهای از خدمات آنها را لیست کردهایم:
_ آشنایی به تبلیغات گوگل؛
_ ارائه مشاوره کامل برای تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ؛
_ بازاریابی محتوایی؛
_ آنالیز و ارتقای سئو؛
_ ایمن سازی و مدیریت سایت.
کانون تبلیغاتی کروشه
کروشه از آن شرکتهایی است که کلاس کار را در سطح بالا و حرفهای نگاه میدارد. آنها گروهی جوان هستند که از طراحی لوگو، تعیین شعار سازمانی، کپی رایتینگ، عکاسی صنعتی و هرچه در این وادی قرار میگیرد را ارائه میدهند. ما دربندهای زیر به مهمترین ویژگیهای این کانون تبلیغاتی اشاره میکنیم:
_ کار در فضایی متفاوت؛
_ نوآوری قابل مشاهده؛
_ ارائه خدمات صفرتاصدی مارکتینگ؛
_ به روز بودن؛
_ امکان ارائه مشاوره تخصصی (بدون/به همراه اجرا).
30 commentaires -
مروری بر دلایل محبوبیت و اهمیت اینستاگرام
بدون شک اینستاگرام در حال حاضر جزو 3 شبکهی اجتماعی محبوب و پرکاربرد در سراسر جهان است. برای اثبات این موضوع کافی است صرفاً نگاهی به پیج ورزشکاران مشهور مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، لبرون جیمز، تایگر وودز (گلف باز) و … بیاندازید. در این صورت با مشاهدهی تعداد فالوورهای زیاد این افراد، متوجه محبوبیت و حجم بالای کاربران اینستاگرام خواهید شد.
به نظر شما چه دلایلی برای محبوبیت بالا و روزافزون اینستاگرام وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که عوامل زیادی در این زمینه دخیل هستند که برخی از آنها بدین شرح میباشند:
- محیط کاربری بسیار زیبا
- اطلاع یافتن از اخبار روز دنیا با روشهای ساده
- کاربری ساده
- امکان ساخت پیج و اکانتهای متعدد
- سهولت در لایک کردن و کامنت گذاشتن
- امکان آپلود فیلمها و کلیپهای کوتاه مدت یا طولانی
- امکان ارسال پیام به دوستان و آشنایان به صورت دایرکت
- امکان مشاهده فروشگاههای مختلف اینستاگرامی و خرید از آنها
- امکان انجام تبلیغات و کسب درآمد
و…
عوامل مذکور را میتوان از جمله مهمترین عوامل محبوبیت و مشهوریت اینستاگرام در میان مردم برشمرد. در کشور ما هم اینستاگرام به ویژه در یکی دو سال اخیر به شدت پرکاربرد و محبوب شده است. ایرانیان زیادی در اینستاگرام عضو هستند و هر کدام از آنها یک یا چند اکانت دارند. به همین خاطر اینستاگرام یک محیط عالی جهت راهاندازی کسب و کار و تبلیغ محسوب میشود.
درآمد روزانه 5 میلیون تومانی از اینستاگرام؟!
به عنوان مثال اگر شما توانایی مالی لازم برای خرید یا اجاره یک مغازه در نقطهای مناسب از شهر برای فروش اجناس خود ( مثل پوشاک) را ندارید، میتوانید با راهاندازی یک پیج اینستاگرام و بهرهگیری از روشهای صحیح برای بالا بردن بازدهی پیج مثل خرید فالوور اینستاگرام از وبسایت دیجی ممبر، به درآمدهای بسیار زیادی دست یابید. همچنین زمانی که قصد راهاندازی یک پیج در زمینهی سرگرمی، کلیپ طنز، خبری و … دارید، خرید فالوور اینستاگرام از وبسایت دیجی ممبر در رسیدن شما به درآمد زیاد، بسیار موثر است. در حقیقت شما با بهرهگیری از این روشها میتوانید تا روزی 5 میلیون تومان هم درآمد داشته باشید و این موضوع اصلاً غیر ممکن نیست.
چگونه با خرید فالوور اینستاگرام میتوان به درآمد میلیونی در طول روز رسید؟
احتمالاً پیج افراد مشهوری مثل علی صبوری، محمد امین کرم پور، جواد خواجوی و … را دیدهاید که با استفاده از روشهای خلاقانه و حس طنازی توانستهاند به درآمدهای بسیار زیادی دست یابند. در این بین سرعت افزایش محبوبیت پیج جواد خواجوی که با استفاده از لهجهی زیبای مشهدی کلیپ طنز میسازد، مثالزدنی است. این افراد در حال حاضر مبالغ زیادی را برای استوری و پستهای تبلیغاتی میگیرند و با استفاده از پیج اینستاگرامشان ماهانه چند ده میلیون تومان درآمد دارند.
البته نباید از استعداد و هوش بالای این افراد در ساخت کلیپهای جذاب و خندهدار که موجب خرسندی مردم مختلف میشود، غافل شد. حال اگر کسی خلاقیت خاصی برای ساخت کلیپهای طنز نداشته باشد، نمیتواند به موفقیتهای شبیه به موفقیتهای افراد فوق دست یابد؟ به نظر شما چه روش مناسب دیگری برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد؟ خرید فالوور در این مورد به چه میزان موثر است؟
یک روش عالی جهت دستیابی به تعداد فالوورهای زیاد، خرید فالوور اینستاگرام است. شما میتوانید با خرید فالوور ارزان از وبسایت دیجی ممبر، در طول زمان کوتاهی به موفقیتهای چشمگیری دست یابید. در موضوع خرید فالوور باید به نکات زیادی توجه داشت که یکی از مهمترین آنها عدم فیک (تقلبی) بودن فالوورها است. در ادامه به تشریح این موضوع میپردازیم.
آیا خرید فالوور اینستاگرام فیک نتایج مثبتی به دنبال دارد؟
پیش از پاسخ دادن به این سوال لازم است که توضیحاتی مناسب در مورد انواع فالوور ذکر شود. به طور کلی در اینستاگرام فالوورها به دو دستهی اصلی تقسیمبندی میشوند: فالوور واقعی و فالوور فیک.
- فالوور واقعی
منظور از فالوور واقعی اینستاگرام، فالوورهای عادی اینستاگرام است. یعنی افرادی که روزانه مدت مشخصی را در اینستاگرام میگذرانند و پستهای مختلف را لایک کرده و یا برای آنها کامنت میگذارند. طبیعتاً خرید چنین فالوورهایی نتایج بسیار مثبتی را به ارمغان میآورد، زیرا این افراد پستها و استوریها شما را میبینند و در صورت تمایل آنها را لایک میکنند.
- فالوور فیک
به اکانتهایی که کاربری و استفادهی خاص و قابل توجهی در طول روز ندارند و یا با هویتهای جعلی درست شدهاند، اکانتهای فیک میگویند. متأسفانه در سالهای اخیر آمار این اکانتها به طور قابل توجهی افزایش یافته به گونهای که اینستاگرام تمهیدات مناسبی را برای مقابله با اکانتهای فیک در نظر گرفته است. یکی از مهمترین راهکارهای اینستاگرام برای حذف اکانتهای فیک، دادن اخطار به اکانتهای با میزان فعالیت پایین میباشد.
بنابراین خرید فالوور اینستاگرام از نوع فیک تأثیر مثبت و قابل توجهی بر شناخته شدن و موفقیت پیج شما ندارد و تنها تعداد فالوورهای پیج شما را بالا میبرد. به عنوان مثال شما میتوانید با پرداخت مبلغی اندک حدود 10 هزار فالوور فیک بخرید و تعداد فالوورهای پیجتان را به میزان 10 هزار نفر بالا ببرید. اما اگر یک کاربر عادی پیج شما مراجعه کند و تفاوت فاحش تعداد لایکهای یک پست عادی و تعداد فالوورها را در پیج شما ببیند، متوجه فیک بودن فالوورهای شما خواهد شد.
بعد از خرید فالوور اینستاگرام، چه اقداماتی در جهت حفظ فالوورها باید انجام داد؟
بعد از آنکه خرید فالوور ایرانی را از وبسایت دیجی ممبر انجام دادید، باید با استفاده از روشهای مناسب فالوورهای پیج خود را حفظ نمایید. در ادامه به تشریح این روشها میپردازیم.
- قراردهی پستها و استوریهای خلاقانه
این روزها پیجهای مختلف با محتواهای گوناگون در اینستاگرام وجود دارد و انتخابهای متعددی پیش روی کاربران قرار گرفته است. اگر قصد راهاندازی یک پیج با محتوای کلیپهای طنز سریالهای و فیلمهای طنز قدیمی را دارید، باید در وهلهی اول خوشسلیقگی به خرج دهید و خندهدارترین و جذابترین لحظات آنها را قرار دهید. سعی کنید پستهایتان خیلی طولانی نباشد و نهایت به 5 دقیقه برسد.
- قرار دادن آیدی یا شناسهی پیج در گوشهی هر پست
اگر کلیپ طنز در پیجتان میگذارید، باید با استفاده از روشهای خلاقانه آیدی پیج را در ویدئو قرار دهید تا کسی نتواند از ویدئوی ساخت و ادیت شده توسط شما بدون ذکر منبع استفاده کند.
- عدم انجام تبلیغ بیش از حد در ابتدای کار
به طور کلی انجام بیش از حد تبلیغات در یک پیج باعث ریزش فالوور و مخاطبین میشود اما اینکار در ابتدای راهاندازی پیج و خریداری فالوور، نمود بسیار بیشتری دارد. طبیعتاً با خریداری فالوور تعداد فالوورهای پیج شما به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت و به همین دلیل ممکن است وسوسه شوید تا تبلیغات مختلف را دریافت کنید.
4-ارتباط مناسب با فالوورها
اگر فالوورها در پستهای شما کامنت میگذارند و یا برایتان دایرکت میفرستند، سعی کنید به اکثر آنها پاسخ دهید زیرا ارتباط خوب با فالوور، تأثیر مثبتی برای موفقیت یک پیج دارد.
منبع مقاله : وب سایت همیار وب
28 commentaires -
روشهای مختلفی برای افزایش میزان فالوور در اینستاگرام وجود دارد، یکی از مناسبترین و در عین حال سریعترین روشها خرید فالوور اینستاگرام است. در حال حاضر وب سایتهای گوناگونی به فروش فالوور اینستاگرام مشغولاند. بدون داشتن آگاهی کامل این امکان وجود دارد که در خرید خود دچار مشکلاتی شوید و این مشکلات باعث از دست رفتن اکانت و گاهی مسدود شدن حساب کاربری شما خواهد شد. ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی دیجی فالوور سعی داریم اطلاعات کاملی به جهت راهنمای خرید فالوور اینستاگرام برای شما همراهان گرامی ارائه نماییم. با ما همراه باشید.
یکی از تاثیر گذارترین مواردی که باعث افزایش محبوبیت و موفقیت یک صفحه میشود، تعداد فالوورهای آن است. فارغ از محتوای تولیدی، فالوورها نقش بسیار مهمی در رابطه با موفقیت و یا عدم موفقیت یک صفحه بازی میکنند. هر چه تعداد فالوورهای یک صفحه بیشتر باشد این امکان وجود دارد که موفقیت شما نزدیک و نزدیکتر شود. پس میتوان گفت شما برای موفقیت نیاز به فالوور دارید؛ خواه این فالوورها با تولید محتوای کاربرپسند به دست آیند و خواه این فالوورها را خریداری نمایید. این مقاله یک راهنمای خرید فالوور اینستاگرام است. مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد که به تصمیمگیری درستی در رابطه با خرید فالوور اینستاگرام برسید، پس با ما همراه باشید.
چرا باید فالوور اینستاگرام خریداری کنیم؟
از سریعترین راهها برای رشد و پیشرفت یک صفحه اینستاگرامی را میتوان خرید فالوور اینستاگرام در نظر گرفت. در حالت عادی شما با تولید محتوای مناسب میتوانید به مرور زمان تعداد فالوورهای صفحه خود را افزایش دهید؛ این فعالیت میتواند به دلیل سخت بودن به زمان زیادی نیاز داشته باشد؛ به همین دلیل عموم افراد برای افزایش تعداد فالوور مورد نیاز خود به خرید فالوور روی میآورند. با توجه به ارائه خدمات فروش لایک و همچنین فالوور اینستاگرام توسط وب سایتهای گوناگون میتوان گفت این امر نیاز به دقت و همچنین حساسیت زیادی دارد. از همین رو خواندن راهنمای خرید فالوور اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد که خرید مطمئن و مناسبی داشته باشید. روشهای مختلفی برای تهیه فالوور مورد نظر شما وجود دارد که در ادامه به بررسی تک به تک موارد اشاره خواهیم کرد.
انجام تبلیغات در صفحات پر بازدید
یکی از رایجترین روشها برای خرید فالوور را میتوان انجام تبلیغات در صفحات پر بازدید در نظر گرفت؛ این نوع خدمات را عموما به دلیل راحتی انجام، تمام وب سایتهای فروش فالوور انجام میدهند. در این نوع افزایش فالوور به هیچ عنوان به طور دقیق مشخص نخواهد بود که فالوور شما به چه تعداد افزایش پیدا میکند و بسته به موضوع و کیفیت تبلیغ شما میتوان انتظار افزایش فالوور مختلفی را داشت.
یک راهنمای خرید فالوور اینستاگرام کامل باید به این نکته اشاره کند که یکی از معایب این روش تبلیغات، آن است که امکان درج تبلیغات شما در صفحاتی که از فالوور فیک استفاده میکنند وجود دارد؛ به همین دلیل در این روش باید از قبل با تبلیغ کننده در رابطه با فیک بودن یا نبودن فالوورهای صفحاتی که تبلیغات شما را نمایش میدهند صحبت نمایید. در حالت کلی میتوان گفت این روش زیاد مناسب نخواهد بود مگر آنکه از واقعی بودن تعداد فالوورها اطلاع کامل داشته باشید.
استفاده از اینفلوئنسرها برای افزایش فالوور
یکی دیگر از روشهای خرید فالوور را میتوان استفاده از اینفلوئنسرها در نظر گرفت. این روش را میتوان یکی از مناسبترین روشها برای افزایش فالوور ایرانی در نظر گرفت. به احتمال زیاد شما این گونه تبلیغات را در صفحات این افراد دیدهاید. از آنجایی که ما در این راهنمای خرید فالوور اینستاگرام قصد داریم تمام مزایا و معایب روشها را برایتان شرح دهیم باید عنوان کنیم این روش بیشتر توسط برندها و شرکتهای بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد و دلیل آن را هم میتوان گران بودن این روش تبلیغاتی عنوان کرد. همان طور که گفته شد این روش اثر بخشی بالایی دارد چراکه فالوورهای این افراد عموما واقعیاند. پس در یک توضیح کلی میتوان گفت که این روش قیمت بالایی دارد و بازخورد مناسب و این افراد هم برای برندهایی تبلیغات انجام میدهند که تایید شده و معروف باشند.
افزایش فالوور به وسیله سرور افزایش فالوور اینستاگرام
بعضی از وب سایتها با در اختیار داشتن سرورهای افزایش فالوور توانایی این را دارند که فالوور مورد نیاز شما را از طریق برنامههای موسوم به برنامههای فالوور بگیر در اختیار شما قرار دهند. روند انجام کار در این نوع برنامهها آن است که به وسیله امتیاز دادن در قبال فالوو کردن و لایک کردن امتیازاتی به کاربران داده میشود. در این روش عموما فالوور غیر واقعی به حساب کاربری شما افزوده میشود نه کاربران واقعی.
افزایش فالوور به وسیله ربات
یکیدیگر از روشهای افزایش فالوور در اینستاگرام را میتوان استفاده از رباتها دانست. نکته مهم و جالب در رابطه با این رباتها آن است که برندهای بزرگی همچون دیجی کالا برای افزایش فالوور از این رباتها استفاده میکنند. کار اصلی این رباتها را میتوان به این صورت عنوان کرد؛ این رباتها به جای شما در اینستاگرام با کاربران به تعامل مشغول میشوند. شما با استفاده از این روش و دسترسی به پنل میتوانید به ربات مواردی را برای لایک کردن، پاسخ کاربران و حتی فالوو کردن اکانتها را گوشزد کنید. از مهمترین دلایل استفادده از این روش را میتوان رشد سریع صفحه در نظر گرفت.
از آنجایی که این شبکه اجتماعی بر اساس ارتباط بنا نهاده شده است کاربران اکانتهایی را فالوور میکنند که با آنها در ارتباط است. از آنجایی که ما در این مقاله یعنی راهنمای خرید فالوور اینستاگرام قول دادیم که اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم، به همین دلیل بهترین ربات را میتوان رباتی در نظر گرفت که توانایی انواع تعامل با کاربران را داشته باشد و بتوان به وسیله آن هدفگیری درستی را انجام داد، قابلیت تنظیم سرعت فعالیت وجود داشته باشد، بتوان به نحوی اصولی و دقیق رفتار ربات را کنترل کرد، امکان گزارش گیری دقیق و مناسب داشته باشد، قابلیت ارسال دایرکت داشته باشد، توانایی فالوو و آنفالوو کردن افراد را داشته باشد و همچنین امنیت بالایی داشته باشد.
جمع بندی و حرف آخر
ما در این مقاله یعنی راهنمای خرید فالوور سعی کردیم اطلاعات کامل در رابطه با خرید فالوور را برای شما همراهان گرامی وب سایت دیجی فالوور توضیح دهیم. همان طور که گفته شد وب سایتهای متنوعی به انجام این خدمات مشغولاند شما با عنوان مدیر یک کسب و کار باید این توانایی را داشته باشید که روش و وب سایت مناسب را برای سفارش این نوع خدمات را انتخاب نمایید.
منبع : همیار وب
8 commentaires -
تفاوت تیلر کولتیواتور و روتیواتور در چه چیز است؟
صحبت از کشاورزی که در میان باشد، نگاه بسیاری از افراد عادی همچنان در دنیای کلاسیک سیر می کند. دنیایی که در آن عملیات های سخت و سنگین آماده سازی زمین به جهت کشت گیاهان محتمل ترین تصویری است که از مجموعه فعالیت های کشاورزی برای هر کسی تداعی خواهد شد. در این تصویرسازی احتمالاً شاهد کشاورزی هستید که می خواهد همراه با چند ابزار بسیار ساده و اما کلاسیک، زمینی را به اصطلاح شخم زده و آن را برای کشت گیاهان آماده سازد؛ اما از این فضای کلاسیک که خارج شویم، خیلی سال است که دیگر کشاورزی جدا از دنیای ساده اما تاریخی در این امر شده است. حالا همراه با عصر ماشینی سازی فعالیت های صنعتی تا کشاورزی، می توانید شاهد انواع دستگاه ها تا ماشین های خودکار و نیمه خودکار باشید که هر کدام می توانند وظایفی را به نحو کاملی به انجام رسانند. مانند تیلر کولتیواتور و روتیواتور که در جمع ابزار های ماشینی برای صنعت کشاورزی بسیار شناخته شده هستند.
برای هر کسی که می خواهد در فضای امروز صنعت کشاورزی یک کشاورز فعال و پویا باشد، تیلر کولتیواتور و در کنار آن انواع روتیواتور از جمله ماشین آلات با اهمیت محسوب می شوند. خرید کولتیواتور با همین ایده که برای کشاورزان امروزی یک الزام شده است، امری حتمی خواهد شد. قیمت تیلر کولتیواتور اگر چه در جمع تجهیزات با رنج قیمت بالایی قرار دارد؛ اما در مقابل برای زمین های کوچک زراعی و یا برخی از زمین ها با کشت محصولاتی خاص، استفاده از تیلر کولتیواتور منطقی ترین ابزار برای آماده سازی زمین می باشد. در این بین در مقابل تریلر کولتیواتور ماشین دیگری نیز وجود دارد که با هدف آماده سازی زمین در ابعاد کوچک طراحی شده است. روتیواتور، ماشینی است که به مانند تیلر کولتیواتور در این روز های دنیای کشاورزی، دستگاه شناخته شده ایست.
آیا وظایف در تیلر کولتیواتور و روتیواتور یکسان است؟
این دو دستگاه، ساختاری شبیه به هم دارند و با هدف نهایی آماده سازی خاک به جهت کشت گیاهان مورد استفاده قرار می گیرند. این شباهت ها در این دو دستگاه باعث شده تا بسیاری از فعالان در عرصه کشاورزی این دو را با یکدیگر اشتباه بگیرند و یا آنکه در شرایطی نادرست به جای یکدیگر مورد استفاده قرار دهند؛ اما تفاوت تیلر روتیواتور و تریلرکولتیواتور یک امر بدیهی است. این دو ماشین به هیچ حالت از اهدافی شبیه به هم در هنگام طراحی برخوردار نیستند. اگر چه می توانند تا حدودی وظایف یکدیگر را تأمین سازند؛ اما کارکرد حرفه ای در تیلر کولتیواتور تا روتیواتور به آن اندازه است که اشتباه در به کارگیری از آنها می تواند مسیر حرفه ای در کاشت گیاهان را مختل سازد.
از آنجا که قیمت کولتیواتور به همراه قیمت تیلر شخم زن کشاورزی یا همان روتیواتور در اندازه هایی نیست که بتوان در زمان خرید اشتباه، از کنار اعداد قابل توجه آنها عبور کرد و به راحتی در سطح بازار اقدام به خرید کولتیواتور دیگری داشت، ضرورت دارد که از همان بتدای امر در هنگام خرید کولتیواتور و یا روتیواتور متوجه تفاوت های حاکم میان آنها باشیم. درک تفاوت تیلر و کولتیواتور است که می تواند نیاز های ما را مشخص ساخته و به نوعی در امر خرید کولتیواتور تا روتیواتور راهنمای مطلوبی برای ما باشد.
دستگاه کولتیواتور چیست؟
تیلر کولتیواتوردستگاهی نیست که با هدف شخم زنی زمین طراحی شده باشد. اگر چه همراه با تیغه های خود عملیاتی شبیه به شخم زدن زمین را شبیه سازی می کند؛ اما هدف نهایی از طراحی تیلر کولتیواتور در مخلوط نمودن کود و کمپوست با خاک نرم از قبل شخم خورده می باشد.
اصل ماجرا این گونه تعریف شده است که در عملیات های مقدماتی کشاورزی وقتی که می خواهند خاکی را به جهت کشت آماده سازند، این خاک باید در گام اول شخم زده شود تا از سختی در آمده و به یک زمین با خاکی نرم بدل شود. در گام دوم نیاز است که خاک غنی گردد. این مرحله همراه با اضافه کردن کود های گوناگون به خاک و مخلوط نمودن آن با خاک به طوری که کاملاً یکدست شود، همراه خواهد شد.
دستگاه شخم زن یک دستگاه با توان بالا و در عین حال تیغه هایی تیز و سخت و نازک است. به طوری که می تواند به راحتی در اعماق خاک نفوذ کرده و آن را زیر و رو کند؛ اما دستگاه شخم زن مطلوب در امر اختلاط خاک نیست. اختلاط خاک تیغه هایی پهن تر می خواهد. تیغه هایی که می توانند مانند بیلی پهن، مقدار قابل توجهی از خاک را برداشته و زیر و رو کنند. برای این منظور تیلر کولتیواتور را طراحی کرده اند. تیلر کولتیواتور دستگاهی است که پس از اتمام عملیات شخم زنی و پخش کود ها و کمپوست ها به کار می آید. تیلر کولتیواتور از توان بالایی برخوردار نیست. قابلیت شکافتن خاک سخت را ندارد؛ اما همراه با طراحی تیغه هایی که دارد، به خوبی می تواند خاک را با کود اختلاط نموده و در نهایت خاکی نرم و کاملاً یکدست حاصل آورد. از این رو در عملیات های خاک ورزی، انواع تیلر کولتیواتور در دسته ماشین آلات ثانویه قرار می گیرند. درست در زمانیکه می خواهید خاک را به شکل یک دست شده نهایی سازید و مقدمات بذرپاشی را فراهم آورید یک دستگاه تیلر کولتیواتور خیلی به کار خواهد آمد.
تیلر روتیواتور با چه هدفی طراحی شده است؟
همه می دانیم که اولین اقدام به جهت کاشت محصولات کشاورزی، شخم زدن خاک می باشد. از همان ابتدا که انسان های نخستین متوجه این واقعیت شده اند که گیاه برای عمل آوری باید در خاکی نرم کاشته شود، عملیات شخم زنی را ابداع کردند و دستگاه های شخم زن ابتدایی را ساختند. دستگاه هایی که در تمام تاریخ کشاورزی همراه آن هستند و در تمام این عمر طولانی از یک مشخصه مشترک بهره مند می باشند. هر دستگاهی که با هدف شخم زنی خاک طراحی می شود، باید به مقدار قابل توجهی سخت و محکم باشد. مانند تیلر روتیواتور که دستگاه شخم زن امروزی است و در طراحی آن، سرسختی حرف اول را می زند.
اما جدا از طراحی مقاوم در تیغه های دستگاه شخم زن مانند تیلر روتیواتور، مشخصه دیگری نیز همراه طراحی تیغهه های آنها شده است. تیغه در دستگاه شخم زن باید بتواند به راحتی سطح خاک سخت را شکافته و در آن نفوذ کند و در ادامه همراه با نفوذ در اعماق خاک به راحتی آن را زیر و رو سازد. از این رو درست در عکس طراحی در تیلر کولتیواتور این تیغه ها همراه با بدنه ای نازک، سری تیز و طرحی گوه مانند هستند. به این ترتیب می توانند به راحتی در اعماق خاک نفوذ کرده و آن را شخم بزنند.
تیلر روتیواتور نیز که از جمله دستگاه شخم زنی می باشد، دارای چنین طراحی در تیغه های خود است. روتیواتور ها با این ایده در طراحی، با هدف نفوذ در اعماق سخت خاک است که طراحی شده اند و استفاده از آنها در مراحل نخست خاک ورزی مورد توجه می باشد.
تفاوت تیلر و کولتیواتور از طراحی تا کاربرد
بسیار دیده شده است که کشاورزان، انواع دستگاه های تیلر روتیواتور و تیلر کولتیواتور را به جای یکدیگر استفاده می کنند. این برداشت اشتباه در کارکرد این دو دستگاه تا جایی ادامه دارد که گاها شاهد خرید تیلر کولتیواتور با هدف استفاده به جای دستگاه شخم زن هستیم. عکس این ماجرا نیز بسیار دیده می شود. زمانیکه از دستگاه شخم زن روتیواتور با هدف اختلاط خاک و کود استفاده شود.
منبع : نیکاکورپ
5 commentaires