• به گزارش چاپ آقا، به مجموعه ای از کنار هم قرار گرفتن کارت ویزت،سربرگ، پاکت نامه و … ست اداری یا همان اوراق اداری را تشکیل می دهند. علی رغم اینکه مانند یک خانواده در کنار هم هستند ؛ ولی هر کدام از اینها کاربرد جداگانه ای دارد و جزء لاینفک از تبلیغات به شمار می آیند که یک شرکت اعم از خصوصی، دولتی و ارگانها و شرکت های مختلف برای انجام امور تبلیغاتی و انجام امور مکاتبه ای و … از طرحی ست اداری استفاده می کنند.

    ست اداری

    اجزا تشکیل دهنده ست اداری عبارتند از:

    سربرگ یا سرنامه:

    عبارت است از برگه ، ورق، کاغذی که معمولا در اندازه های A4 و A5 تهیه می شود که متن نامه در آن نوشته شده و جهت ارسال پیامی یا برای درخواستی برای برقراری ارتباط با موسسات و ارگانها دیگر می باشد. بارها دیده اید که مثلا برای اموری به موسسه یا ارگان و مراکز آموزشی مراجعه کرده اید در عین حال که معرفی نامه ای همراه خود داشته اید تا با توجه به آن به امور شما رسیدگی شود.

    سربرگ یکی از اعضا مهم ست اداری یا همان اوراق اداری محسوب می شود. در واقع سربرگ معرف هویت یک سازمان یا اداره می باشد زیرا مبادلات و مکاتبات رسمی از این طریق انجام می شود پس طراحی آن بسیار مهم است . در سربرگ به طور کلی این المان ها جایگاه ثابت و ضروری دارند:

    لوگو( آرم، نشانه) و عنوان. عناوین مانند تاریخ، شماره، پیوست. نشانی و اطلاعات تماس

    یک سربرگ خوب باید بتواند علاوه بر ترکیب بندی، رنگ بندی و نوع آوری، هویت شرکت و یا موسسه مورد نظر را به خوبی نشان دهد که در یک سربرگ خوب باید طراحی به گونه ای باشد که همه موارد لازم از جمله نام شرکت ، حیطه فعالیت به صورت کلی ، تاریخ و شماره و پیوست و همچنین آدرس و شماره تلفن و فکس و هم چنین ایمیل گنجانده شود

    کارت ویزیت:

    کارت ویزیت معرف یک شناسنامه کوچک است که برای معرفی کالای شرکت و موسسه و غیره با ذکر شماره تلفن و آدرس به همراه امور خدماتی چاپ می شود. اگر کارت ویزیت به تنهایی از طراحی خوبی برخوردار باشد در تبلیغات تاثیر فراوانی دارد و حرف اول را می زند به طوری که این کارت که در قطع و اندازه کوچک عرضه می شود علی رغم اینکه شاید به چشم نیاید ولی بالعکس می تواند یک نقش موثری در یک ست اداری داشته باشد.

    مشخصات یک کارت ویزیت خوب:

    1-دارای ترکیب بندی مناسب و جذاب و نو باشد 2- از لحاظ بصری مخاطب را به سرعت جذب کند 3-داری فضاهای مثبت و منفی متعادل باشد

    4-استفاده مناسب از فونت های مرتبط با موضوع مثلا در یک کارت ویزیت که مربوط به یک وکیل می باشد فونت رسمی و سنگینی را می طلبد در صورتکیه یک کارت ویزیت پرورش اندام می تواند فونت تبلیغاتی تری را داشته باشد و یا کارت ویزیت یک طراح گرافیک می تواند کاملا ساختار شکنانه باشد.

    آرم و لوگو تصویر و نوشتار در بهترین حالت و بهترین کمپوزیسیون لی اوت شود رنگ در کارت ویزیت از اهمیت بسزایی برخوردار است به همین جهت طراح گرافیک باید حتما رنگها را بخوبی بشناسد و بر روانشاسی رنگ کاملا اشراف داشته باشد چرا که هر نوع ویزیتی مختص به حرفه و شغل خاصی است و هر حرفه و شغلی دارای ویژگی های خاص خود می باشد به همین جهت روانشناسی هر حرفه و شغل نیز متفاوت است.

    پاکت نامه:

    بسته ای که سرنامه یا سربرگ در آن قرار می گیرد و اینکه چگونه از نظر زیبایی طراحی شود و اینکه نامه قرار است به چه شکل در آن گنجانده شود همه و همه بستگی به ایده و ذوق و سلیقه طراح آن دارد. در واقع پاکت نامه محافظ متن و محتوای نامه می باشد. یک طرف از چهار طرف پاکت نامه اغلب چسب دار هستند که با اندکی مرطوب کردن، چسب خاصیت چسبندگی پیدا کرده و به سطح می چسبد.و در برخی موارد از چسب دو طرفه برای چسباندن استفاده می شود و این هم به دلیل آن است که گیرنده از باز نشدن آن مطمئن شود و به عبارتی می تواند محافظ نامه های محرمانه شود، هم اینکه محافظت از خودنامه که از داخل پاکت بیرون نرود و نیز تمیز بودن نامه تا رسیدن به مقصد که در خوانایی و رسایی پیام تاثیر دارد.

    ابعاد پاکت نامه معمولاً متناسب با ابعاد سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است ابعاد پاکت مورد نظر در حالت بسته شده، یک سوم ابعاد سربرگ به اضافه ی شش میلیمتر (پهنا و بلندا) باشد.

    آدرس پستی، تلفن، نام و آرم شرکت، فکس، وب سایت،ایمیل نوشته های ضروری روی پاکت هستند. در واقع نوشتار عامل جذب دید مخاطب محسوب می شود.

    محل قرارگیری نشانه و عنوان معمولاً در نیمه ی سمت چپ و بالاست. نشانی نیز قاعدتاً در پایین سمت چپ قید می شود. چیدمان عناصر موجود در پاکت نامه بیشتر در حالت افقی انجام می گیرد.

    آنچه باید مورد توجه باشد، خالی نگهداشتن نیمه ی بالا و سمت راست پاکت جهت الصاق تمبر و انجام عملیات پستی است. البته مقصود از خالی بودن این بخش، عدم درج اطلاعات نوشتاری و تصاویری نظیر آرم است و استفاده از خطوط و فرم های تزئینی امکان پذیر خواهد بود.


    votre commentaire
  • لوگو شما چهره ظاهری و نمایانگر کسب و کار شما می باشد. واقعیت این است که هزاران محصول در بازار وجود دارند که می خواهند توجه مشتریان را به خود جلب کنند. بنابراین شرکتی موفق است که بتواند یک هویتی منحصر به فرد را از خود خلق کند . به خاطر تشخیص برند است که مشتری می تواند به سرعت محصول مربوط به یک شرکت را از قفسه ای مملو از محصولات مشابه پیدا کند. برای اینکه لوگوی خود را تبدیل به ابزاری برای بازاریابی کنید، باید به چند نکته مهم توجه کنید. طراح گرافیکی شرکت شما باید به یک سری اصول اولیه طراحی لوگو پایبند باشد. در ادامه به رویکردهای طراحی حرفه ای لوگو پرداخته می شود تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.


    1- درباره کسب و کار مشتریانتان تحقیق  کنید.

    پیش از آغاز طراحی لوگو، تحقیقی کامل از کسب و کار مرتبط با مشتریانتان داشته باشید.  توجه داشته باشید که شما قصد طراحی لوگو برای مشتریان تان دارید، نه برای خودتان. آیا می توانید المان های رنگ و فونت مناسب را بدون داشتن شناخت کافی از مشتریان تان در نظر بگیرید؟ بدون داشتن تصویری درست از بازار و مشتریان، ورود شما به بازار بی هدف خواهد بود. بنابراین سعی کنید شرکت هایی که محصولات مورد نیاز مشتریان تان را تهیه می کنند و همین طور مشتریان هدف خود را شناسایی کنید. وضعیت مالی، تحصیلی و زمینه اجتماعی مشتریان خود را شناسایی کنید. وقتی که اطلاعات کافی در این زمینه کسب کرده باشید، انتخاب صحیح شکل، رنگ، فونت، خطوط و سمبل های برایتان آسان تر خواهد بود. بدین ترتیب می توانید هویت لوگو و برند شرکت تان را ایجاد کنید. برای درک بهتر این موضوع مقاله تفاوت لوگو و برند را مطالعه کنید.

    لوگو

    2- از کپی کردن ترندها خودداری کنید.

    گرافیست ها اغلب از برخی الگوها، رنگ ها، تایپ فیس ها و سایر مواردی که مد شده اند برای تحت تاثیر قرار دادن بینندگان و مشتریان خود استفاده می کنند. اما باید عموما از این کار خودداری شود. این به این خاطر است که هر طرح ترند شده ای تنها تا چند ماه و یا نهایتا یک سال دوام خواهد داشت. بعد از آن، صاحب کسب و کار بایستی برای به روز نگهداشتن لوگوی خود، آنرا مجددا طراحی کند. داشتن لوگوی مناسب می تواند تا چندین دهه برایتان کار کند و تنها با کمی دستکاری کوچک می توانید آنرا برای سال های متمادی با ظاهری تازه مورد استفاده قرار دهید.

    کپی رایت

    3– لوگو را ابتدا به صورت سیاه و سفید طراحی کنید.

    یکی از مواردی که باید در هنگام طراحی لوگو به آن توجه کنید این است که لوگوی شما باید به همان اندازه در حالت سیاه و سفید نیز تاثیرگذار باشد. دلیل این موضوع واضح است. در بسیاری از موارد لوگوی شرکت شما به صورت غیررنگی چاپ می شود. پرینت شدن لوگوی شما در پرینترهای سیاه و سفید، چاپ آگهی شما در روزنامه ای سیاه و سفید، چاپ شدن نامه شرکت شما در فاکس، همه و همه از جمله مواردی است که لوگوی شما را به صورت سیاه و سفید چاپ می کند. بنابراین لوگوی شما باید به صورت غیررنگی نیز قابل نمایش باشد. برای اطمینان از اینکه لوگوی شما به خوبی در چاپ سیاه و سفید دیده شود، ابتدا لوگوی خود را بدون رنگ طراحی کنید. اگر تاثیرگذار نبود، آنرا تا مادامی که نظرتان را جلب کرد تغییر دهید. تنها زمانی که لوگوی بدون رنگ شما طرح چشمگیری داشت، آنرا رنگی کنید. بدین ترتیب نشان تجاری شما به طور یکسان در هر دو نسخه رنگی و غیررنگی به چشم می آید. برای طراحی لوگو خود به صورت سیاه و سفید می توانید ابتدا از وبسایت های طراحی لوگو رایگان استفاده نمایید تا درک بهتری از این موضوع داشته باشید.

    منبع : https://artcenter.studio


    votre commentaire
  • آماده سازی رنگ برای نقاشی ساختمان 

    اگر تصمیم دارید که رنگ روغنی را پیاده سازی نمایید، بایستی حتما از باز بودن کامل پنجره ها مطمئن گردید. چراکه تینر افزوده شده به رنگ، دارای بویی ماندگار و در عین حال بسیار نامطبوع است. بسیاری توصیه می کنند که دیوارها را ترجیحا با رنگ پلاستیک رنگ آمیزی نماییم. با این حال اگر کودک خردسالی در منزل دارید که ممکن است بر روی دیوارها نقاشی بکشد، احتمالا رنگ روغن گزینه ی مناسب تری خواهد بود.

     در ادامه پس از این که نوع، جنس و رنگ دلخواه خود را انتخاب نمودید، بایستی اقدام به آماده سازی رنگ نمایید. برای این منظور شما می بایست رنگ را در ظرفی جداگانه ریخته و بنا به دستورالعمل آن، آن را روان نمایید. این نکته را نیز از یاد نبرید که رنگ به خوبی و به صورت یکنواخت مخلوط گردیده باشد. هم چنین بایستی غلظت آن به اندازه کافی بوده و پس از هر مرتبه رنگ آمیزی، جهت حرکت قلم مو یا غلتک به یک شکل باشد. متاسفانه برخی به این نکته توجه نداشته و یک بار قلم مو را از بالا به پایین و بار دیگر نیز از چپ به راست حرکت می دهند. به منظور پوشش بهتر، توصیه می گردد که یک دست رنگ به صورت کامل از یک جهت اجرا گشته و دست دوم نیز به صورت کامل به جهت عمودی روی آن اجرا گردد.

    نقاشی ساختمان را از کجا شروع کنیم؟ 

    شاید یکی از متداول ترین سوالات برای بسیاری از عزیزان علاقه مند به نقاشی ساختمان در تهران ، بخش شروع و استارت آن است. لازم به ذکر است که در این مورد، بسیاری از نقاشان به صورت سلیقه ای عمل می کنند. با این حال در اینجا می خواهیم انجام این کار را به صورت اصولی برای شما عزیزان یادآور شویم.

    گام اول: رنگ آمیزی و نقاشی سقف (نقاشی ساختمان با غلطک) 

    اگر قصد دارید که کار نقاشی ساختمان در غرب تهران را برای ساختمان خود انجام دهید، بهترین کار این است که از رنگ آمیزی و نقاشی سقف ساختمان شروع کنید. شما می توانید برای رنگ آمیزی سقف از غلتک رنگ با دسته قابل تنظیم استفاده نمایید که در حال حاضر در تمام فروشگاه های رنگ و ابزارآلات موجود می باشد شایان ذکر است برای لیست قیمت نقاشی ساختمان به سایت یاور مراجعه کنید.

    لوله بازکنی
    این روزها استفاده از خدمات لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی آشپزخانه، ظرفشویی، سرویس‌ بهداشتی از جمله گرفتاری‌های روزمره بحساب می آید. که اگر برای دریافت خدمات لوله بازکنی، با یکی از برچسب‌های تبلیغاتی تماس گرفته باشید بدونه تردید با تجربه بدی از هزینه‌های نا متعارف و خدمات ناقص مواجه خواهید بود.

    مسددود شدن جزئی لوله ها ممکن است با مسائل جزئی از قبیل تخلیه کند آب سینک آشپزخانه یا سرویس یهداشتی آغاز گردد. اما می توانند به سرعت به مشکلات بزرگ تبدیل شوند؛ اهمیت دادن به این موضوع و رفع علت مسدود شدن جزئی لوله می تواند از تعمیرات پرهزینه لوله بازکنی جلوگیری کند.

    جالب است بدانید در آپارتمان ها به علت اشتراک لوله های فاظلاب و ... در بسیاری موارد علت گرفتگی لوله ها ما نیستیم و مثلا بی مبلاتی یکی از همسایه‌ها یا حتی  مثلا  اتداختن نوار بهداشتی در چاه توسط مهمان به علت خجالت باعث اختلال و گرفتگی لوله ها شده است در این مقاله سعی بر این است لوله بازکنی فوری  راهکار های به شما آموزش دهیم که ابتدا خودتان اقدام به باز کردن لوله ها گرفته شده کنید و در صورتی که موفق به این عمل نشدید به شما میگیویم با چه معیاری و با چه هزینه ای جهت لوله بازکنی از شرکت های فعال در این حوزه کمک بگیرید؛ که از شما هزینه دو چندان دریافت نگردد. با توجه به کلاهبرداری های زیاد در حوزه لوله بازکنی ارزان که حتی بازتاب رسمی در رسانه های ملی داشته است؛ پیشنهاد میگردد مطالب زیر را دقت دنبال کنید.

     

    نصب کاشی 

    کاشی کار‌ حرفه‌ای برای نصب کاشی و سرامیک در فضاهایی مثل بین کابینت، سرویس‌ بهداشتی همچنین فضاهای بیرونی مثل پارکینگ و حیاط و تراس فعالیت خود را در ساختمان شما اغاز میکند.

    گاهی نصاب کاشی با نصب کاشی با نصب سرامیک به کار خود پایان میدهد یا کاشی کار بعد از نصب روشویی جدید و به منظور پوشاندن ظاهر نامناسب بوجود آمده پس از بنایی یا لوله‌کشی عملیات خود را پایان میدهد. در برخی موارد بعد از اتمام فعالیت نصاب کاشی صاحب خانه دست به عملیات بازسازی دیگری هم میزند که در این موارد نکات زیر ضروری است رعایت گردد همچنین همکاران مجموعه یاور میتواند مشاور شما و در صورت نیاز با نظر شما بازسازی را اجرا کنند 

     پیشنهاد میگردد قبل از خرید کاشی یا سرامیک با کاشی کار ساختمان خود هماهنگی لازم راانجام دهید ممکن است نکته ای از جمله ابعاد کاشی و نوع کاشی کف و غیره که از دید شما پنهان مانده باشد و تاثیر بسزایی در اجرای کار شما داشته باشد.

    در مقاله زیر سعی داریم شما را به عنوان صاحبخانه و تحویل گیرنده کار با فرایند غیره تخصصی کاشی و کاشی کاری بر اساس سرفصل زیر اشنا کنیم 

    ·         آنچه باید قبل از کاشی کاری به عنوان مالک ساختمان بدانید 

    ·         مقدار کاشی مورد نیاز 

    ·         آنچه باید در حین کاشی کاری به عنوان مالک ساختمان بدانید 

    ·         آنچه هنگام تحویل کار از کاشی کار باید بدانید 

     


    votre commentaire
  • مجموعه 1160 شکل و المان گرافیکی

    دانلود اشکال هندسی برای فتوشاپ ایلوستریتور

    دانلود رایگان مجموعه شکل و المان گرافیکی : اگر به دنبال اشکال و المان های گرافیکی، وکتور گرافیکی، دانلود تصاویر وکتور لایه باز، اشکال هندسی در گرافیک، و … برای پروژه بعدی خود هستید ، این باندل برای شما بسیار مناسب است.

    دانلود رایگان وکتور گل و بوته

    این مجموعه کامل، بیش از هزار شکل و المان گرافیکی را در انواع گرانج، انتزاعی، پیکان و فلش، اسپری، نقش فنجان قهوه، پیشرفته و آینده گرا، های-تک، انواع براش، کارخطی، دایره، شعله و … با کیفیت بسیا بالا و به صورت وکتور و یا شکل فتوشاپ که در نرم افزار های ( ایلوستریتور و یا فتوشاپ) به راحتی قابل ویرایش هستند.

    با استفاده از این باندل (اشکال هندسی Adobe Illustrator + Adobe Photoshop)، دیزاین خودتان را همیشه با استایل و جذاب کنید.

    • 1160 نوع شکل تزئینی
    • حجم فایل: 211 مگابایت
    • فرمت فایل: JPG, PSD, EPS, Ai
    • فایل های PSD لایه بندی شده و کاملا قابل ویرایش
    • فایل های وکتور قابل ویرایش Editable AI + EPS vector files
    • تمام اشکال (shapes) بدون افت کیفیت ، قابل ویرایش هستند

    6 commentaires
  •  

    خريد كتاب از آمازون

    از آنجايي كه خريد كتاب از آمازون و يك سري كتابهاي خارجي براي برخي از هموطنان عزيز سخت است بر آن شديم كه به هموطنان عزيز در مورد خريد آخرين نسخه هاي كتاب هاي آمازون كمك كنيم. ما توانايي خريد نسخه هاي چاپي ارجينال با تضمين خريد از آمريكا را داريم.اين نوع كتاب ها به صورت الكترونيكي يا چاپي بوده و ميتواند در پلتفرم هاي مختلف استفاده قرار بگيرد.

    براي خواندن و استفاده از كتاب هاي آمازون آمريكا حتما بايد اكانت آمازون داشته باشيد ولي براي نسخه هاي PDF و ePub نيازمند نرم افزار خاصي نمي باشد. كتاب هاي سفارش داده شده حتما در كنار نسخه ارجينال نسخه PDF تبديل شده هم ارسال مي شود كه كار كتاب خوانان عزيز راحت تر انجام شود.

    براي خريد كتاب از آمازون ، گوگل بوك يا … تنها كافيست لينك كتاب را در نوار جستجو بالاي سايت مالتينا وارد كنيد، ثبت سفارش كنيد و بعد با استفاده از اكانت خودتان كه در سامانه ثبت كرده ايد سفارش شما دريافت شده و برآورد خواهد شد. لطفا قبل از ثبت سفارش جديد براي كاهش زمان تحويل از بخش خريد كتاب عنوان مورد نظر خود را جستجو كنيد.

     

     

     

    خريد كتاب از آمازون با حداقل ۸۰ درصد تخفيف

    خريد كتاب از آمازون توسط تيم  malltina با حداقل ۸۰ درصد تخفيف نسبت به قيمت كتاب در آمازون انجام مي‌شود. بسياري اوقات نسخه ترجمه‌شده كتاب‌هاي خارجي در بازار ايران يافت نمي‌شود. ازاين‌رو دانشجويان و اساتيد دانشگاهي نياز به خريد كتاب‌هاي زبان اصلي مي‌كنند. به علت تحريم‌هاي همه‌جانبه‌اي كه در سال‌هاي اخير بر كشور تحميل شد، سايت‌هاي فروش كتاب خارجي از ارسال نسخه چاپي كتاب‌ها به مقصد ايران خودداري مي‌ورزند. خريد نسخه چاپي كتاب‌ها از طريق مالتينا امكان‌پذير است. و علاوه بر هزينه به صرفه جهت خريد و ارسال كتاب‌ها، كمتر از 15 روز زمان نياز است تا كتاب‌ها به ايران ارسال شوند. اما برخي سايت‌ها نظير آمازون الزاما نسخه الكترونيكي كتاب را ندارند و شما مجبور هستيد تا براي مطالعه آن كتاب حتما نسخصه چاپي كتاب را از آمازون خريداري كنيد امكان خريد نسخه چاپي كتاب‌ها براي تيم malltina فراهم است.

     

     

     

    خريد مستقيم كتاب از آمازون

    سايت آمازون حتي اجازه مشاهده كتاب‌هاي كيندل را به ايرانيان نمي‌دهد جه برسد به فروش اين كتاب‌ها! به‌طور مثال اگر با آي پي داخل كشور ايران بر روي لينك خريد اين كتاب كليك كنيد فرمت Kindle كتاب را مشاهده نمي‌كنيد! ولي اگر از نرم‌افزارهاي تغيير آي پي استفاده كنيد امكان خريد نسخه كيندل كتاب براي شما فراهم مي‌شود. علاوه بر اين امكان خريد مستقيم از آمازون نيست. بايد از سايت‌هاي واسطه كارت‌هاي اعتباري با مبلغ بالاتر از قيمت اصلي آن تهيه كنيد و سپس اقدام به خريد كتاب از آمازون كنيد. درنهايت قيمت كتاب‌هاي كيندل معمولاً بالا است. مثلاً براي همين كتاب بايد ۸۹ دلار معادل ۴۰۰ هزار تومان پرداخت كنيد!

     

    خريد كتاب‌هاي آمازون با مالتينا

    اين امكان براي تيم مالتينا فراهم است كه تمامي كتاب‌هاي آمازون را با بيش از ۸۰ درصد تخفيف از طريق كتابخانه‌هاي عمومي و همچنين دانشگاهي خارجي تهيه نمايد. قيمت نسخه الكترونيك كتاب‌ها در مالتينا بسيار پايين‌تر از قيمت كتاب‌ها در آمازون مي‌باشد. بنابراين نيازي نيست كتاب‌هاي آمازون را باقيمت‌هاي بالايي تهيه نماييد. به‌عنوان‌ مثال تهيه كتاب ۴۰۰ هزارتوماني بالا براي تيم مالتينا با مبلغ ۱۵ هزار تومان امكان پذير است.

     

    مراحل خريد كتاب از آمازون در مالتينا

    جهت خريد كتاب‌ از آمازون ، ابتدا وارد صفحه اصلي سايت malltina شويد. در فيلد جستجو تنها عنوان كتاب را وارد نماييد. درصورتي‌كه كتاب مدنظر شما در سايت موجود باشد، امكان خريد مستقيم كتاب براي شما فراهم خواهد شد. علاوه بر اين در صورتي كتاب مدنظر شما در سايت موجود نباشد، امكان سفارش كتاب نيز وجود دارد. راهنماي كامل دانلود كتاب از سايت مالتينا و در صفحه راهنماي دانلود و سولات متداول  قابل مشاهده است.

    تيم مالتينا آماده پاسخ‌گويي سؤالات شما در مورد خريد كتاب از آمازون مي‌باشد. سؤالات خود را از طريق پشتيباني سايت ارسال نماييد.


    خريد كتاب از آمازون Amazon

    بي شك دسترسي به آخرين نسخه‌هاي كتاب‌ها فيزيكي و حتي كتاب‌هاي الكترونيكي PDF و نسخه الكترونيكي Kindle نياز هر دانشجو، محقق ،پژوهشگر و علاقمندان به مطالعه است، اما با توجه به اينكه كاربران ايراني دسترسي به روش‌هاي پرداخت بين‌المللي ندارند، لذا خريد كتاب بصورت فيزيكي و بعضيا بصورت الكترونيكي امكان‌پذير نيست. با استفاده از سرويس خريد كتاب سايت ماتينا امكان سفارش كتاب و محصولات فرهنگي از وبسايت آمازون امكان‌پذير است .

     

    طريقه سفارش و خريد كتاب از آمازون Amazon

    در صورتي كه فقط نياز به خريد كتاب از آمازون Amazon داريد، مي‌توان بجاي خريد كتاب فيزيكي نسخه الكترونيكي ( كيندل Kindle) تهيه كرد و مستقيم براي حساب كاربري شخص مورد نظر ارسال نمود بدون نياز به هر گونه گيفت كارت و سپس بعد از نصب اپليكيشن كيندل (اندرويد / iOs / ويندوز ) به قمسمت كتابخانه رفته و كتاب مورد نظر را خواهيد ديد.

     

    چنانچه فقط نياز به خود كتاب بصورت فيزيكي داريد، بعد از عضويت در سايت، لينك كتاب را در نوار جستجو درج كنيد و سپس اقدام به ثبت سفارش كنيد تا 15 روز بعد درب منزل تحويل بگيريد.

     

    حتي‌المقدار براي خريد كتاب‌ از آمازون، روي آمازون كشورهاي اروپايي جستجو كنيد ( سفارش كتاب از طريق حساب كاربري داراي حساب Prime انجام مي‌شود كه ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از سفارش كتاب به دست مالتينا خواهد رسيد)

    دقت فرماييد كتاب،مجله و محصول فرهنگي مغايرتي با قوانين گمركي و فرهنگي كشورمان نداشته باشد، در غير اينصورت امكان كنسل شدن خريد شما وجود خواهد داشت و يا درگمرك برگشت خواهد خورد و عواقب آن تماما متوجه سفارش دهنده است.

    در زمان سفارش كتاب‌ها فقط معادل ريالي كتاب‌ها دريافت خواهد شد، و زمان پست كردن كتاب و محصولات، هزينه آن جداگانه دريافت خواهد شد، بطور مثال زمان سفارش شما فقط هزينه خود كتاب را پرداخت خواهيد كرد و بعد از اينكه كتاب‌ها آماده پست شدن به سفارش دهنده شد، هزينه پستي توسط دفتر پستي محاسبه و فاكتور آن جداگانه محاسبه و ارسال مي‌شود .

    در صورت موجود نبودن كتاب ، نشريه ، مجله و هر كالاي مورد نظر شما در آمازون كشورهاي اروپايي، امكان تهيه آن از سايت  Amazon.com هم خواهد بود اما زمان بيشتري براي دريافت خواهد برد.

    در صورت سفارش چند محصول ، بعد از رسيدن آخرين محصول ، همه موارد يكجا براي سفارش دهنده ارسال خواهد شد.

    مالتينا در كشورهاي آلمان و ايتاليا امكان دريافت سفارشات و خريد كتاب از آمازون Amazon را دارد بنابر اين از اين دو كشور سفارش شما به سمت ايران پست خواهد شد ، بنابر اين بر خلاف سايت‌هاي ديگر كه دفتر آن‌ها در دوبي است و خريدار مجبور به پرداخت ۲بار هزينه گمرك است در مالتينا شما فقط هزينه گمرك كشور ايران را پرداخت مي‌كنيد.

     

    تصورات نادرست در مورد خريد كتاب از آمازون

    • درست است كه كتاب‌هاي كاغذي (Paperback) به ايران پست نمي‌شوند، ولي كتاب‌هاي كيندل (Kindle) نسخه كاغذي نيست و به صورت الكترونيكي مي باشد، بنابراين نياز به پست نيست. شما مي‌توانيد كتاب‌هاي الكترونيك فروشگاه كنيدل را به محض خريد مشاهده و مطالعه كنيد. شما از طريق ماليتنا ميتوانيد حتي كتاب هاي كاغذي را از آمازون آمريكا سفارش داده و درب منزل در ايران تحويل بگيريد.

     

    • برخي گمان مي‌كنند كه براي استفاده از كتاب‌هاي الكترونيك، بايد حتما كتاب‌خوان كيندل داشت. اين تصور كاملا اشتباه است. كيندل برنامه‌هايي براي همه سيستم عاملها دارد. بعد از نصب اپليكيشن كيندل (

    votre commentaire



    Suivre le flux RSS des articles
    Suivre le flux RSS des commentaires